Jakie trendy wykreowała marka Wella?

Marka Wella Professional kreuje mocne trendy na jesień/zimę. Sprawdźmy więc nad jakim kolorem, cięciem, stylizacją powinniśmy się zastanowić w tym sezonie.

ICE BROND

Magia tego koloru wprowadza nas w lata 70-te. Wzmocniony naturalny kolor u nasady, wzbogacony stalowym niebieskim i jasnym blondem na końcach sprawiają naprawdę zjawiskowy wizerunek.  Sprawdźcie sami!

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=-Orce4J7iks

COFFEE BRONDE

Co jak co, ale brunetki mogą w tym sezonie poszaleć. Marka Wella zachęca do rozświetlenia brązów poprzez dodanie ciepłego odcienia blondu jak np. toffie, orzech czy miodowy. Odcień bronde doskonale wygląda przy włosach  średniej długości i krótkich. Do tego zalotne loczki i jesteśmy przedstawicielkami trendu jesień/zima.

Coffe brond

źródło: wella.com

SMOKEY BRONDE

Kolejnym trendem, który prezentuje marka Wella Professionals jest “smokey bronde”. To nic innego jak przydymienie ciemnym blondem/bronzem ciepłego machoniu. Doskonale łączy się z krótkim bobem dając zmysłowy efekt.


źródło:
https://www.youtube.com/watch?v=vpBz85VGCGc

VRONDE

Najbardziej zaskakująca forma proponowana przez stylistów marki Wella. Na całkowicie ciemnej, można spokojnie powiedzieć czarnej podstawie znajdujemy srebrzysto fioletowe akcenty. Ten trend na pewno nie przejdzie echem.

 

VRONDE

Ciekawostki o marce

Jedną z naprawdę ciekawych informacji o marce jest fakt, ze od 2010 roku współpracuje z UNICEF. Wella uważa, że najlepsze co może zaoferować młodym ludziom to edukacja. Dlatego też idzie program MAKING WAVES WELLA-UNICEF oferuje szkolenia fryzjerskie dla nastolatków w krajach rozwijających się. Już 3 tysięcy młodych ludzi z Brazylii, Wietnamu czy Rumunii skorzystało z programu. Oprócz edukacji fryzjerskiej Wella oferuje pomoc w innych dziedzinach takich jak: poradnictwo dla rodzin, szkolenia zawodowe z branży hotelarskiej. Te działanie mają pomóc młodym ludziom wziąć udział w życiu społecznym.

Making Waves Wella - UNICEF

źródło: wella.com

Kolejną z ciekawostek dotyczących marki jest ich działanie na rzecz ekologii. Przepływomierze do monitorowania zużycia wody, wykorzystanie do maksimum naturalnego światła w salonie, stosowanie żarówek LED, zmniejszenie temperatury grzania w zimie to tylko nieliczne sposoby na oszczędność w salonach Wella. Więc jak widać marka Wella stara się na co dzień walczyć o dobro dla naszej planety.

Marka Wella Professionals została sponsorem Narodowej Kadry Męskiej Fryzjerstwa Polskiego Juniorów. Kadra ta odnosi spektakularne sukcesy na arenie światowej.

 Jak widzicie zostaliście właśnie ekspertami marki Wella. Poznaliście opinie, ciekawostki, historię i produkty marki. Poczuj różnicę na głowie i skorzystaj z tygodnia marką Wella. Więcej produktów na stronie Estyl.pl.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *