Siedem Dni Dawania i światowe marki – co łączy jedno z drugim?

Mamy dla Was doskonały plan działania – najbliższy tydzień w Estyl.pl będzie wyjątkowy! Dlaczego? Każdego dnia wybrane przez nas kosmetyki objęte zostaną rabatem, a co więcej będziecie mogli dowiedzieć się o nich czegoś interesującego, poznać marki od “zaplecza”. Szykujcie się na wyjątkowe ciekawostki 🙂

John Masters Organics

Źródło: https://i.johnmasters.com/post/large/dmx2kevofc3d.jpg

Co zyskujecie?

  • Wiele ciekawych informacji na temat produktów i marek, produkty polecane przez światowej sławy stylistów”

Przygotowane ciekawostki na temat marek, zebraliśmy w jedną całość, żeby było łatwiej poznać produkty, a sama lektura stała się czystą przyjemnością. Co ważne, poznacie nie tylko właściwości kosmetyków, ale dowiecie się w jakich dodatkowych akcjach biorą udział firmy, które je tworzą. Przedsiębiorstwa kosmetyczne nie tylko wytwarzają i sprzedają produkty, ale również udzielą się społecznie:

  • tworzą programy szkoleń,
  • szkolą przyszłych fryzjerów,
  • mają swoich ambasadorów marek,
  • współpracujący z nimi styliści udzielają wywiadów, w których zdradzają sprawdzone sposoby na pielęgnację i stylizację włosów.

Każda marka ma swojego eksperta, który tworzy otoczkę nie tylko o samym produkcie, ale również stanowi wartościowe źródło informacji w jaki sposób prawidłowo go używać. Przygotowaliśmy również, informację o tym, na jakich pokazach użyto tych kosmetyków oraz w których salonach możemy je znaleźć.

 

Davines

Źródło: hhtp://www.hairxanadu.com/images/davines.jpg

Na razie nie chcemy zdradzać szczegółów, jutro pierwszy wpis. Zostańcie z nami 😉

Gwarantujemy, że najbliższe siedem dni będą pożywną dawką informacji i krokiem do poznania marek od kuchni. To świetna okazja do poszerzenia wiedzy lub jej uzupełnienia.

Marki objęte akcją „7 dni dawania” to:

  • Alterna
  • Kerastase
  • Davines
  • Joico
  • L’Oreal
  • John Master Organics
  • … ostatni dzień jest dniem-niespodzianką!

To jak? Gotowi na siedem dni dawania? 😉

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera albo polub nas facebooku



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *