-
Ważne linki
- Regulamin
- Polityka Prywatności
- Koszty Dostawy
- Zwroty i reklamacje
- Czas realizacji zamówienia
- Regulamin newslettera
- Regulaminy promocji
- Regulamin kodów rabatowych
- Regulamin darmowej dostawy
- Regulamin zamieszczania recenzji w sklepie internetowym
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- Regulamin składania zamówień telefonicznych
-
Archiwum regulaminów
- Stary regulamin zamieszczania recenzji w sklepie internetowym ESTYL.PL 21.04.2023 - 26.02.2024
- Stary regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną 21.04.2023-23.01.2014
-
Stary regulamin 21.04.2023 - 16.08.2023
- Stary regulamin 31.08.2021 - 20.04.2023
- Stary regulamin 08.06.2020 - 31.08.2021
- Stary regulamin 30.03.2020 - 08.06.2020
- Stary Regulamin 01.01.2020 - 20.03.2020
- Stary regulamin 13.05.2019 - 01.01.2020
- Stary regulamin 13.07.2018 - 13.05.2019
- Stary regulamin do 13.07.2018 roku
- O firmie
Regulamin
§ 1 INFORMACJE OGÓLNE
Sklep internetowy ESTYL.pl prowadzony jest przez Konrada Gałązkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MTEAM Konrad Gałązka z siedzibą przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa, wpisaną jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Konrad Gałązka jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).
NIP: 521-320-31-03
Regon: 141572201
E-mail: [email protected]
Telefon: (22) 112 09 66
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.
Ze Sklepem można kontaktować się poprzez:
INFOLINIĘ pod numerem telefonu (22) 112 09 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00,
wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected] lub [email protected]
wysłanie korespondencji na adres: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki
Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz składanie zamówień́ przez Klienta na Towary nie wymaga rejestracji, aczkolwiek dokonanie rejestracji jest rekomendowane w celu usprawnienia procesu zamawiania Towarów oraz umożliwienia Klientowi korzystania z dodatkowych, przeznaczonych wyłącznie dla osób zarejestrowanych, funkcjonalności Sklepu.
Sklep nie weryfikuje recenzji (Ocen) asortymentu Sklepu zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu. . Sprzedawca nie gwarantuje, że recenzje zostały zamieszczone przez Konsumentów, którzy używali danego Towaru lub go nabyli. Szczegółowe zasady zamieszczania recenzji reguluje odrębny regulamin opublikowany na stronie Sklepu tutaj.
W Sklepie z racji autoryzacji (zobowiązania umownego dotyczącego możliwości obrotu Towarem dostępnym w naszej ofercie) jaką posiada Sprzedawca na sprzedaż Towarów dostępnych w Sklepie, prowadzona jest sprzedaż tylko i wyłącznie opierającą się na systemie dystrybucji selektywnej Towarów dostępnych w ofercie (sprzedaż detaliczna). W związku z powyższym dozwolona sprzedaż tego samego Towaru za pośrednictwem Sklepu jednej osobie, bądź w ramach zamówień złożonych z jednego adresu e-mail, lub z tożsamym adresem dostawy - w ciągu 30 dni, została określona w odrębnym Regulaminie. W przypadku przekroczenia powyższego limitu danej referencji Sklep zastrzega możliwość odmówienia realizacji zamówienia.
§ 2 DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Sklep internetowy ESTYL.pl prowadzony jest przez Konrada Gałązkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MTEAM Konrad Gałązka z siedzibą przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa, wpisaną jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Konrad Gałązka jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).
Telefon: (22) 112 09 66
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.
Ze Sklepem można kontaktować się poprzez:
INFOLINIĘ pod numerem telefonu (22) 112 09 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00,
wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected] lub [email protected]
wysłanie korespondencji na adres: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki
Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz składanie zamówień́ przez Klienta na Towary nie wymaga rejestracji, aczkolwiek dokonanie rejestracji jest rekomendowane w celu usprawnienia procesu zamawiania Towarów oraz umożliwienia Klientowi korzystania z dodatkowych, przeznaczonych wyłącznie dla osób zarejestrowanych, funkcjonalności Sklepu.
Sklep nie weryfikuje recenzji (Ocen) asortymentu Sklepu zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu. . Sprzedawca nie gwarantuje, że recenzje zostały zamieszczone przez Konsumentów, którzy używali danego Towaru lub go nabyli. Szczegółowe zasady zamieszczania recenzji reguluje odrębny regulamin opublikowany na stronie Sklepu tutaj.
W Sklepie z racji autoryzacji (zobowiązania umownego dotyczącego możliwości obrotu Towarem dostępnym w naszej ofercie) jaką posiada Sprzedawca na sprzedaż Towarów dostępnych w Sklepie, prowadzona jest sprzedaż tylko i wyłącznie opierającą się na systemie dystrybucji selektywnej Towarów dostępnych w ofercie (sprzedaż detaliczna). W związku z powyższym dozwolona sprzedaż tego samego Towaru za pośrednictwem Sklepu jednej osobie, bądź w ramach zamówień złożonych z jednego adresu e-mail, lub z tożsamym adresem dostawy - w ciągu 30 dni, została określona w odrębnym Regulaminie. W przypadku przekroczenia powyższego limitu danej referencji Sklep zastrzega możliwość odmówienia realizacji zamówienia.
Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep”) – sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej www.estyl.pl;
Sprzedawca - Konrad Gałązka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MTEAM Konrad Gałązka z siedzibą przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa;
Sklep stacjonarny – sklep należący do sieci sklepów stacjonarnych prowadzonych przez Sprzedawcę w różnych miastach Polski pod marką Estyl.pl;, którego zasady reguluje odrębny regulamin;
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Regulamin – niniejszy regulamin regulujący zasady dokonywania zakupów w Sklepie;
Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie;
Klient zarejestrowany – Klient, który przystąpił do procesu rejestracji tworząc Konto klienta;
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sklepem a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
Ustawa - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące przyjęcie oferty Sklepu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
Towar – towar w rozumieniu art. 2 pkt 4a Ustawy, sprzedawany przez Sklep, będący przedmiotem Umowy sprzedaży.
Konto (Konto Klienta) – moduł pozwalający na zapisanie danych dotyczących Klienta za pośrednictwem strony internetowej oraz prezentację Klientowi historii i aktualnego stanu dokonanych przez niego Zamówień w Sklepie oraz umożliwiający korzystanie z innych funkcjonalności, którego zasady korzystania reguluje odrębny regulamin opublikowany na stronie Sklepu tutaj.
§ 3 CENY TOWARÓW
Ceny Towarów oferowanych przez Sklep:
wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT,
nie zawierają kosztów wysyłki. Koszty dostawy zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru, a także od wartości oraz wielkości zamówienia. Koszty dostawy podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu (przed zawarciem Umowy sprzedaży) przez Klienta oraz doliczane są jako osobna pozycja w koszyku.
Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów oraz do przeprowadzania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Zmiana ceny Towaru, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed jej dokonaniem. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy, Sklep poinformuje o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
Promocje ogłaszane w Sklepie nie łączą się̨ z innymi promocjami (w tym kodami, kuponami i kartami rabatowymi, wyprzedażą ani przecenami) chyba, że zasady danej promocji stanowią inaczej.
§ 4 ZAMÓWIENIA
Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią̨ zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Klient może złożyć zamówienie na Towary dostępne w asortymencie Sklepu jako Klient zarejestrowany (po zalogowaniu się̨ na konto Klienta) lub jako tzw. „gość́” (Klient niezarejestrowany).
Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie Sklepu. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Towaru. Złożenie zamówienia następuje w momencie wciśnięcia przez Klienta przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania zamówienia lub w przypadku Klientów zarejestrowanych, wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. Następnie, jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość́ elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 3 powyżej i z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży (chwilą zawarcia umowy). W przypadku skorzystania z przelewu jako formy płatności (przedpłata) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji nastąpi nie wcześniej niż po uiszczeniu płatności. Zamówienia składane telefonicznie, realizowane są jedynie w ramach płatności za pobraniem.
W przypadku braku w magazynie zamówionego Produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup zamówionego Towaru od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji telefonicznie bądź wysyłając wiadomość́ na wskazany przez Klienta adres e-mail.
Klient składając zamówienie i wybierając dostawę̨ realizowaną przez firmę̨ kurierską powinien podać́ dokładny adres pod który zamówienie to ma zostać́ dostarczone. Podanie przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu może spowodować́ opóźnienie lub uniemożliwić́ dostarczenie przedmiotu zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:
co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia płatnego przy odbiorze
co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską.
Każde zamówienie Sprzedawca dokumentuje paragonem fiskalnym lub na życzenie Klienta fakturą VAT. W razie zainteresowania uzyskaniem faktury VAT, należy poinformować Sprzedawcę o tym fakcie zaznaczając podczas składania zamówienia pole "CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ” oraz podać: numer zamówienia, nazwę firmy i jej adres firmy oraz numer NIP. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę paragonu, faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji, w skutek aktualizacji danych w koncie Klienta lub podczas składania Zamówienia).
W związku z wejściem w życie art. 106b. ust 5 ustawy o VAT w momencie sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, istnieje możliwość wystawienia faktury do paragonu wyłącznie, gdy na paragonie został zamieszczony NIP nabywcy.
Zamówienia mogą być składane również telefonicznie, co reguluje odrębny regulamin.
§ 5 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na Towary był jak najkrótszy.
Czas realizacji zamówienia podawany jest przez Sklep na stronie internetowej estyl.pl odpowiednio przy każdym z Towarów (karta danego towaru). Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do chwili wysłania przedmiotu zamówienia bezpośrednio do Klienta. Wiążący termin realizacji zamówienia Sprzedawca podaje w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
Na całkowity czas realizacji zamówienia składają się:
czas na skompletowanie oraz przygotowanie przesyłki zamówionych Towarów do wydania przewoźnikowi;
czas na dostawę do punktu odbioru lub przez wybraną przez Klienta firmę kurierską (zależny od wybranej przez Klienta formy dostawy).
Sklep standardowo kompletuje zamówienie w dni robocze, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego lub płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku, gdyby czas realizacji miał się wydłużyć Klient pozostanie o tym poinformowany e-mailowo.
Dostawa trwa - w zależności od wybranej przez Klienta formy dostawy a także od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych.
Całkowity czas realizacji zamówienia waha się od 1 do 6 dni roboczych, chyba że inna informacja znajduje się na karcie danego Towaru (należy pamiętać, że obowiązującą informacją na temat terminu realizacji zamówienia i dostawy jest ta podana przez Sklep w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia).
Przewidywany czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony sytuacji, gdy dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe lub punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie.
Przesyłki pakujemy w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia. Oprócz tego pusta przestrzeń wokół produktu w kartonie jest wypełniana mechanicznym uszczelniaczem, aby przy drastycznych upadkach i uderzeniach nawet pomimo przebicia kartonu chronić towar.
§ 6 SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
Dostarczenie przedmiotu zamówienia możliwe jest poprzez odbiór osobisty w wybranym Sklepie stacjonarnym, w punkcie odbioru lub za pośrednictwem jednej z firm kurierskich.
Firmy kurierskie oraz firmy obsługujące punkty odbioru za pośrednictwem których dostawa może być realizowana posiadają własne regulacje co do sposobu realizacji usługi dostawy (w tym w zakresie ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy, czasu i sposobu zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki i innych istotnych kwestii) – szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronach firm realizujących dostawę. Prosimy o zapoznanie się z tymi warunkami przed wyborem sposobu dostawy. Wybierając określony sposób dostawy, Klient akceptuje zasady świadczenia usług przez firmę realizującą dostawę.
Odbiór osobisty Po dokonaniu przedpłaty oraz skompletowaniu zamówienia przez Sprzedawcę, produkty można odebrać w wybranym Sklepie stacjonarnym, w terminie 14 dni od dnia przesłania potwierdzenia statusu zamówienia "GOTOWE DO ODBIORU". Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
Orlen Paczka Przesyłki dostarczane są do punktu wskazanego przez Klienta w ciągu czterech dni roboczych następujących po dniu nadania przesyłki. Klient zostaje poinformowany przez Sklep o przekazaniu paczki przewoźnikowi poprzez wiadomość e-mail. Następnie przewoźnik poinformuje Klienta poprzez wiadomość SMS lub e-mail na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail i numer telefonu komórkowego, o otrzymaniu specjalnego kodu, uprawniającego do odebrania paczki. Przesyłka oczekuje na odbiór w wyznaczonym punkcie przez czas określony przez przewoźnika w wiadomości mailowej lub sms. Regulamin Orlen Paczki można sprawdzić, klikając w link: Orlen Paczka.
Paczkomaty InPost Przesyłki dostarczane są do wskazanego przez Klienta paczkomatu w ciągu dwóch dni roboczych następujących po dniu nadania przesyłki. Klient zostaje poinformowany przez Sklep o przekazaniu paczki przewoźnikowi poprzez wiadomość e-mail. Następnie przewoźnik poinformuje Klienta poprzez wiadomość SMS lub e-mail na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail i numer telefonu komórkowego, otrzymaniu specjalnego kodu, który należy wpisać na ekranie paczkomatu w celu odebrania paczki. Przesyłka oczekuje na odbiór w wyznaczonym paczkomacie czas określony przez przewoźnika w wiadomości e-mailowej lub SMS. Regulamin paczkomatów można sprawdzić, klikając w link: Paczkomaty.
Kurier GLS Przesyłki dostarczane są pod wskazany przez Klienta adres dostawy zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego następującego po dniu nadania przesyłki, przy czym przewoźnik może poinformować o innym terminie dostarczania przesyłek na swojej stronie internetowej. Paczki są dostarczane w godzinach od 8:00 do 16:00 (czasem dłużej - zależy od dostarczającego kuriera) od poniedziałku do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier pozostawia Awizo, z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Próba dostarczenia przesyłki następuje dwukrotnie, każda następna próba jest dodatkowo płatna, a jej koszty pokrywa klient. Zdarzają się sytuację, że przesyłka umieszczana jest przez kuriera w punktach odbioru, o czym klient jest informowany przez dostawcę. Sklep przekazuje firmie GLS numer telefonu Klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres. Regulamin firmy kurierskiej można sprawdzić, klikając w link: GLS.
Kurier InPost Przesyłki dostarczane są pod wskazany przez Klienta adres dostawy w ciągu 2 dni roboczych następujących po dniu nadania przesyłki. Paczki są dostarczane w godzinach od 8:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku. Regulamin firmy kurierskiej można sprawdzić, klikając w link: Kurier Inpost
§7 KOSZTY DOSTAWY
Aktualne koszty dostawy znajdują się TUTAJ.
§ 8 SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
Zapłaty za zamówienie należy dokonać przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) – przelewem, kartą płatniczą, portfelem mobilnym (Google Pay), za pośrednictwem systemu PayU.pl lub gotówką w kasie jak i za pobraniem.
Przelew (przedpłata) W przypadku skorzystania z przelewu jako formy płatności (przedpłata), należy podać w tytule przelewu numer zamówienia (brak numeru zamówienia może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia).
Dane do przelewu:
04 1600 1374 1843 0341 6000 0019 (BNP Paribas Bank Polska S.A.) MTEAM Konrad Gałązka ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa
Przesyłka z zamówionym Towarem zostanie wysyłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sklep. W przypadku braku zaksięgowania środków na koncie bankowym Sklepu w ciągu 14 dni, zamówienie zostanie anulowane. W przypadku kiedy Klient dokona zapłaty a Sklep nie potwierdzi przyjęcia zamówienia, wpłacone środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni od poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia telefonicznie bądź e-mailowo. Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
PayU.pl Rozliczenia transakcji kartą płatniczą (również w ramach PayPo), BLIKiem i e-przelewem przeprowadzane są̨ za pośrednictwem serwisu PayU (PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań́, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399).
W przypadku skorzystania z płatności za pośrednictwem serwisu PayU.pl nastąpi przekierowanie na stronę banku Klienta. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzeniu wykonania przelewu Sprzedawca zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty. Regulamin serwisu PayU.pl można sprawdzić klikając w link: http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania.
W przypadku kiedy Klient dokona zapłaty a Sklep nie potwierdzi przyjęcia zamówienia, wpłacone środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni od poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia telefonicznie bądź e-mailowo. Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Płatność za pobraniem W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówienie kurierowi przy odbieraniu paczki.
Kody rabatowe
Klient może skorzystać z kodu rabatowego, otrzymanego od Sklepu, upoważniającego do otrzymania określonego rabatu w Sklepie podczas płatności.
Kody rabatowe posiadają̨ okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, przecenami bądź́ wyprzedażami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
§9 USZKODZENIA, BRAKI W TRANSPORCIE I OPÓŹNIENIA
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu. O w/w sytuacji prosimy powiadomić Sprzedawcę poprzez kontakt z Infolinią 22 112 09 66 lub e-mailem: [email protected]. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki bądź jej zaginięciu Klient proszony jest o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy.
§10 NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ I REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty jego wydania Klient ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zwana dalej Ustawą). Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.
Do odsyłanego towaru należy załączyć informację o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową oraz dowód zakupu.
Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego, którego Wzór można znaleźć tutaj.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na papierze lub innym trwałym nośniku.
Sprzedawca dokona naprawy lub wymieni towar, w sytuacji, gdy odpowiada za niezgodność towaru z umową.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy klient żąda naprawy, lub naprawy, gdy klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Jeżeli Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową, a mimo to:
odmówi doprowadzenia towaru do zgodności z umową ze względu na to, że zarówno naprawa jak i wymiana towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów; lub
nie doprowadzi do zgodności towaru z umową poprzez jego naprawę lub wymianę; lub
brak zgodności towaru z umową dalej występuje, pomimo, że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową; lub
gdy, brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy; lub
gdy, z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla klienta;
a klient złoży Sprzedawcy oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy – Sprzedawca zwróci klientowi należność́ zgodnie z Ustawą oraz poniższymi postanowieniami.
Klient udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie, który Sprzedawca odbiera od konsumenta na swój koszt. Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar.
W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt.
W razie skorzystania przez Klienta z obniżenia ceny lub z odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi:
kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny;
cenę Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru lub dowodu jego odesłania.
Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Klient nabywający towar w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów kodeksu cywilnego, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów ogranicza się do kwoty, jaką Klient nie będący Konsumentem zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego towaru.
Zgodnie z art. 14 ust 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) - informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR). Dla konsumentów w Polsce dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§11 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny ani bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w ust. 2 poniżej.
W przypadku odstąpienia Klient odsyła Towar na swój własny koszt, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Paczkę należy odesłać pod adres:
ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi odpowiedzialność́ za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy i przyjęciu zwrotu w magazynie, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta. Sprzedawca zwraca poniesione przez Klienta koszty przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 Ustawy): (a) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; (h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; (i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (k) zawartej w drodze aukcji publicznej; (l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania zgody; (n) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
§12 WARUNKI GWARANCJI
Towary sprzedawane przez Sklep mogą̨ być́ objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź́ dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane Towary. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać́ zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
W przypadku Towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować Towar:
a) korzystając z uprawnień́ wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), zgodnie z informacjami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;
b) korzystając z uprawnień́ przysługujących mu z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć́ reklamację stosownie do postanowień́ § 10 Regulaminu.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią̨ oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych. Zmiana regulaminu staje się̨ skuteczna w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż̇ 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu.
W przypadku Klientów zarejestrowanych, przyczyna zmiany Regulaminu oraz jego nowa treść każdorazowo wskazywana jest w wiadomości e-mailowej na minimum 7 dni przed wejściem w życie nowego brzmienia Regulaminu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na zmianę regulaminu, może wypowiedzieć Sklepowi umowę prowadzenia konta, które zostanie niezwłocznie usunięte.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 21.04.2023 roku. Wcześniejsze regulaminy dostępne są pod poniższym linkiem tutaj.