-
Ważne linki
- Regulamin
- Polityka Prywatności
- Koszty Dostawy
- Zwroty i reklamacje
- Czas realizacji zamówienia
- Regulamin newslettera
- Regulaminy promocji
- Regulamin kodów rabatowych
- Regulamin darmowej dostawy
- Regulamin zamieszczania recenzji w sklepie internetowym
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Regulamin składania zamówień telefonicznych
- Archiwum regulaminów
- O firmie
REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem strony internetowej www. estyl.pl jest MTEAM GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Muszyńska 6, 02-916 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0001121767, kapitał zakładowy w wysokości: 5 060 500,00 zł, NIP: 5214083233, e-mail: [email protected], numer telefonu (22) 112 09 66.
Regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie przez Klienta.
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą.
§ 2. DEFINICJE
Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
Sprzedawca – MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawie, przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa, NIP: 5214083233;
Regulamin – niniejszy regulamin składania zamówień telefonicznych;
Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, w tym Konsument, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a zawarła Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem połączenia telefonicznego;
Konsument – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, za pośrednictwem połączenia telefonicznego, której przedmiotem są Towary;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem połączenia telefonicznego, określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży;
Towar – rzecz ruchoma sprzedawany przez Sprzedawcę, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży, znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego;
Infolinia – infolinia telefoniczna Sprzedawcy znajdująca się pod numerem 0222302538 za pośrednictwem której Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży, dostępna od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i ustawowo wolnych, w godzinach 8-16.
§ 3. WYMAGANIA TECHNICZNE
Warunkiem złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży przez telefon jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego adresu poczty elektronicznej e-mail.
Sprzedawca nie jest dostawcą usług transmisji danych ani usług telekomunikacyjnych. Wszystkie koszty związane z usługami transmisji danych lub usługami telekomunikacyjnymi wymaganymi do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży pokrywa Klient na podstawie odrębnych umów zawartych z dostawcami ww. usług.
Sprzedawca oświadcza, że z uwagi na publiczny charakter sieci Internet, zawarcie Umowy sprzedaży może wiązać się z zagrożeniem pozyskiwania, przywłaszczenia lub modyfikowania danych Klienta przez osoby nieuprawnione. W konsekwencji Klient powinien stosować odpowiednie środki techniczne, które ograniczą do minimum wspomniane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe lub chroniące tożsamość osób korzystających z sieci Internet.
§ 4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE
Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Stanowią̨ zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie oferty Sprzedawcy.
W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem telefonu Klient kontaktuje się ze Sprzedawcą za pośrednictwem Infolinii. Koszt połączenia jest zgodny z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
Kontakt z Infolinią i składanie Zamówienia odbywa się w języku polskim.
Warunkiem połączenia z Infolinią jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu. Złożenie zamówienia oznacza, że Klient akceptuje treść Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
W ramach rozmowy telefonicznej za pośrednictwem Infolinii Sprzedawca:
udziela Klientowi informacji o Towarach, którymi jest zainteresowany Klient, a także o innych Towarach z oferty Sprzedawcy,
udziela informacji o cenie Towarów wybranych przez Klienta,
sprawdza dostępność wybranych Towarów,
udziela informacji o kosztach dostawy,
odpowiada na pytania Klienta związane z zawarciem Umowy sprzedaży.
W celu złożenia Zamówienia Klient:
podaje informację o rodzaju i ilości Towarów,, które chce nabyć w ramach Umowy sprzedaży,
podaje swoje dane niezbędne do realizacji Zamówienia, tj. imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres dostawy, dane płatnika, jeżeli są inne niż Klienta,
zgłasza chęć otrzymania faktury VAT i podaje niezbędne dane do wystawienia faktury VAT,
określa sposób dostawy, dostępny dla wskazanego adresu dostawy,
wskazuje sposób płatności.
W czasie składania Zamówienia Klient może zmienić, uzupełnić lub zrezygnować z Zamówienia.
Przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia Klient jest informowany przez Sprzedawcę o cenie łącznej wybranych Towarów i kosztów Dostawy, a także o wszelkich dodatkowych kosztach, jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
Przed złożeniem Zamówienia Sprzedawca informuje Klienta o skutkach złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży.
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Towaru.
Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania Zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie złożenia Zamówienia.
Umowa sprzedaży jest zawarta z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta (w przypadku płatności za pobraniem) lub z chwilą skutecznego uiszczenia przez Klienta pełnej płatności za Zamówienie (w pozostałych przypadkach).
Jeżeli Klient wyraził chęć otrzymania faktury VAT, Klient zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę paragonu, faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji, w skutek aktualizacji danych w Koncie lub podczas składania Zamówienia) zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.),
Po zawarciu Umowy sprzedaży Sprzedawca wyśle Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT, w przypadku wybrania takiej opcji przez Klienta, w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
W związku z wejściem w życie art. 106b. ust 5 ustawy o VAT w momencie sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, istnieje możliwość wystawienia faktury do paragonu wyłącznie, gdy na paragonie został zamieszczony NIP nabywcy.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W zakresie nieuregulowanym Regulaminem zastosowania znajdą postanowienia Regulaminu Sprzedaży dostępnego pod adresem: https://estyl.pl/regulamin.
Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiana w procesie składania Zamówień telefonicznych, zakończenie prowadzenia sprzedaży przez telefon, zakończenia działalności lub zmiany wymagań technicznych.
Zmiana Regulaminu staje się̨ skuteczna z chwilą udostępnienia na stronie Sklepu Internetowego zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu z chwili złożenia Zamówienia.
Zgodnie z art. 14 ust 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) - informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR). Dla konsumentów w Polsce dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdą zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin obowiązuje od 01.02.2024 roku.