Bestsellery Promocje Blog Fryzjerzy & Sklepy
Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej
Moje konto
Zaloguj się
lub zarejestruj się
0,00 zł
LATO
Włosy
Twarz + Ciało
Koreańskie
Naturalne
Makijaż
Mężczyźni
Marki
Sprzęty
Nowości
Strefa Premium
WYPRZEDAŻ
Rabat 12%
Do kategorii LATO
Szampony i peelingi do włosów
Maski i kuracje do włosów
Spray'e i mgiełki do włosów
Kremy i sztyfty do twarzy
Balsamy i kremy do ciała
Zestawy Summer Lounge
Do kategorii Włosy
Typy produktów
Peelingi do skóry głowy
Szampony do włosów
Odżywki do włosów
Maski do włosów
Kuracje do włosów
Olejki do włosów
Zestawy
Stylizacja włosów
Koloryzacja włosów
Akcesoria do włosów
Cementy termiczne
Mini produkty
Duże pojemności
Rytuały
Uzupełnienia produktów
Typy włosów
Włosy rozjaśniane i blond
Włosy kręcone
Włosy farbowane
Włosy suche i przesuszone
Włosy cienkie i delikatne
Włosy grube
Włosy normalne
Włosy siwe
Do wszystkich rodzajów
Problemy z włosami
Włosy wypadające i przerzedzone
Włosy z łupieżem
Włosy przetłuszczające się
Włosy mieszane
Włosy przesuszone
Włosy zniszczone
Włosy puszące się
Włosy starzejące się
Włosy matowe
Wrażliwa skóra głowa
Zniszczone wysoką temperaturą
Pożądany efekt
Zagęszczenie
Delikatne oczyszczenie
Nawilżenie
Keratynowe prostowanie włosów
Ochrona przed słońcem
Nabłyszczenie
Wygładzenie
Ochrona przed temperaturą
Codzienna pielęgnacja
Ochrona koloru
Odmłodzenie
Regeneracja
Podkreślony skręt loków
Nadanie objętości
Zdrowa skóra głowy
Po zabiegu keratynowym
Głębokie oczyszczanie
Do kategorii Twarz + Ciało
Twarz
Maseczki do twarzy
Kremy do twarzy
Mgiełki do twarzy
Żele do mycia twarzy
Serum do twarzy
Kremy pod oczy
Peelingi do twarzy
Toniki do twarzy
SPF do twarzy
Inne produkty
Żele pod prysznic
Balsamy i mleczka do ciała
Kremy i olejki do ciała
Masła do ciała
Peelingi do ciała
Kremy do rąk
Zestawy do ciała
 
Perfumy
Mydła do ciała
Odżywki do paznokci i skórek
Akcesoria
Kremy do opalania
Kremy do stóp
Dezodoranty i antyperspiranty
Kosmetyki koreańskie
Koreański żel do mycia twarzy
Olejek do demakijażu koreański
Koreańskie toniki do twarzy
Serum koreańskie
Kremy koreańskie
Koreańskie kremy pod oczy
Kosmetyki ze śluzu ślimaka
Maski koreańskie
Zestaw kosmetyków koreańskich
Do kategorii Naturalne
Typy produktów
Naturalne kuracje do włosów
Naturalne kosmetyki do ciała
Naturalne szampony do włosów
Kosmetyki organiczne
Naturalne kosmetyki do stylizacji włosów
 
Kosmetyki wegańskie
Naturalne maski do włosów
Zestawy kosmetyków naturalnych
Naturalne odżywki do włosów
Kosmetyki ekologiczne
Do kategorii Makijaż
Twarz
Róże do policzków
Palety do makijażu
Podkłady do twarzy
Pudry do twarzy
Bronzery
Bazy pod makijaż
Kremy BB i CC do twarzy
Korektory do twarzy
Usta
Balsamy do ust
Kuracje do ust
Pomadki i szminki
Błyszczyki do ust
Pędzle i gąbki
Pędzle do cieni
Pędzle do kresek
Gąbki do makijażu
Pędzle do podkładu
Zestawy pędzli do makijażu
Oczy
Cienie do powiek
Kredki i eyelinery do oczu
Korektory pod oczy
Tusze do rzęs
Makijaż brwi
Sztuczne rzęsy
Odżywki do rzęs i brwi
Henna do brwi i rzęs
Demakijaż
Mleczka do demakijażu
Do kategorii Mężczyźni
Typy produktów
Stylizacja włosów męskich
Pianki i żele do golenia
Odżywki do włosów dla mężczyzn
Dezodoranty męskie
Żele pod prysznic dla mężczyzn
Kuracje do włosów dla mężczyzn
Farby do włosów dla mężczyzn
 
Balsamy po goleniu
Kremy do twarzy dla mężczyzn
Perfumy męskie
Pielęgnacja brody
Szampony dla mężczyzn
Zestawy kosmetyków dla mężczyzn
Do kategorii Sprzęty
Prostownice
Suszarki
Lokówki
Maszynki
Suszarko-lokówki
Falownice
Karbownice
Trymery
Golarki
Akcesoria
Do kategorii WYPRZEDAŻ
Włosy
Farby
Sprzęt
Twarz i ciało
Zestawy
Promocja -20% i więcej
2+1 GRATIS
Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej
Moje konto
Zaloguj się
lub zarejestruj się
0,00 zł
LATO
Włosy
Twarz + Ciało
Koreańskie
Naturalne
Makijaż
Mężczyźni
Marki
Sprzęty
Nowości
Strefa Premium
WYPRZEDAŻ
Rabat 12%
Do kategorii LATO
Szampony i peelingi do włosów
Maski i kuracje do włosów
Spray'e i mgiełki do włosów
Kremy i sztyfty do twarzy
Balsamy i kremy do ciała
Zestawy Summer Lounge
Do kategorii Włosy
Typy produktów
Peelingi do skóry głowy
Szampony do włosów
Odżywki do włosów
Maski do włosów
Kuracje do włosów
Olejki do włosów
Zestawy
Stylizacja włosów
Koloryzacja włosów
Akcesoria do włosów
Cementy termiczne
Mini produkty
Duże pojemności
Rytuały
Uzupełnienia produktów
Typy włosów
Włosy rozjaśniane i blond
Włosy kręcone
Włosy farbowane
Włosy suche i przesuszone
Włosy cienkie i delikatne
Włosy grube
Włosy normalne
Włosy siwe
Do wszystkich rodzajów
Problemy z włosami
Włosy wypadające i przerzedzone
Włosy z łupieżem
Włosy przetłuszczające się
Włosy mieszane
Włosy przesuszone
Włosy zniszczone
Włosy puszące się
Włosy starzejące się
Włosy matowe
Wrażliwa skóra głowa
Zniszczone wysoką temperaturą
Pożądany efekt
Zagęszczenie
Delikatne oczyszczenie
Nawilżenie
Keratynowe prostowanie włosów
Ochrona przed słońcem
Nabłyszczenie
Wygładzenie
Ochrona przed temperaturą
Codzienna pielęgnacja
Ochrona koloru
Odmłodzenie
Regeneracja
Podkreślony skręt loków
Nadanie objętości
Zdrowa skóra głowy
Po zabiegu keratynowym
Głębokie oczyszczanie
Do kategorii Twarz + Ciało
Twarz
Maseczki do twarzy
Kremy do twarzy
Mgiełki do twarzy
Żele do mycia twarzy
Serum do twarzy
Kremy pod oczy
Peelingi do twarzy
Toniki do twarzy
SPF do twarzy
Inne produkty
Żele pod prysznic
Balsamy i mleczka do ciała
Kremy i olejki do ciała
Masła do ciała
Peelingi do ciała
Kremy do rąk
Zestawy do ciała
 
Perfumy
Mydła do ciała
Odżywki do paznokci i skórek
Akcesoria
Kremy do opalania
Kremy do stóp
Dezodoranty i antyperspiranty
Kosmetyki koreańskie
Koreański żel do mycia twarzy
Olejek do demakijażu koreański
Koreańskie toniki do twarzy
Serum koreańskie
Kremy koreańskie
Koreańskie kremy pod oczy
Kosmetyki ze śluzu ślimaka
Maski koreańskie
Zestaw kosmetyków koreańskich
Do kategorii Naturalne
Typy produktów
Naturalne kuracje do włosów
Naturalne kosmetyki do ciała
Naturalne szampony do włosów
Kosmetyki organiczne
Naturalne kosmetyki do stylizacji włosów
 
Kosmetyki wegańskie
Naturalne maski do włosów
Zestawy kosmetyków naturalnych
Naturalne odżywki do włosów
Kosmetyki ekologiczne
Do kategorii Makijaż
Twarz
Róże do policzków
Palety do makijażu
Podkłady do twarzy
Pudry do twarzy
Bronzery
Bazy pod makijaż
Kremy BB i CC do twarzy
Korektory do twarzy
Usta
Balsamy do ust
Kuracje do ust
Pomadki i szminki
Błyszczyki do ust
Pędzle i gąbki
Pędzle do cieni
Pędzle do kresek
Gąbki do makijażu
Pędzle do podkładu
Zestawy pędzli do makijażu
Oczy
Cienie do powiek
Kredki i eyelinery do oczu
Korektory pod oczy
Tusze do rzęs
Makijaż brwi
Sztuczne rzęsy
Odżywki do rzęs i brwi
Henna do brwi i rzęs
Demakijaż
Mleczka do demakijażu
Do kategorii Mężczyźni
Typy produktów
Stylizacja włosów męskich
Pianki i żele do golenia
Odżywki do włosów dla mężczyzn
Dezodoranty męskie
Żele pod prysznic dla mężczyzn
Kuracje do włosów dla mężczyzn
Farby do włosów dla mężczyzn
 
Balsamy po goleniu
Kremy do twarzy dla mężczyzn
Perfumy męskie
Pielęgnacja brody
Szampony dla mężczyzn
Zestawy kosmetyków dla mężczyzn
Do kategorii Sprzęty
Prostownice
Suszarki
Lokówki
Maszynki
Suszarko-lokówki
Falownice
Karbownice
Trymery
Golarki
Akcesoria
Do kategorii WYPRZEDAŻ
Włosy
Farby
Sprzęt
Twarz i ciało
Zestawy
Promocja -20% i więcej
2+1 GRATIS
Kategorie
  • LATO
  • Włosy
  • Twarz + Ciało
  • Koreańskie
  • Naturalne
  • Makijaż
  • Mężczyźni
  • Marki
  • Sprzęty
  • Nowości
  • Strefa Premium
  • WYPRZEDAŻ
  • Rabat 12%
  • Bestsellery
  • Promocje
  • Blog
  • Fryzjerzy & Sklepy
  1. O firmie
  2. Pomoc i FAQ

Pomoc i FAQ

W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] lub telefoniczny pod numerem (22) 112 09 66.

Dane do przelewu:
85 1600 1462 1714 7225 2000 0005 (BNP)

MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Muszyńska 6 02-916, Warszawa

Pozdrawiamy,
Zespół Estyl.pl

FAQ - Pomoc

FAQ - Pomoc

Zamówienie i płatności

Jak opłacić zamówienie, jeśli moja płatność nie przeszła?/Jakie są dane do przelewu?
85 1600 1462 1714 7225 2000 0005 (BNP)
MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Muszyńska 6
02-916, Warszawa
Tytuł przelewu: numer zamówienia, który podany jest w mailu

Jeśli możesz, podeślij nam potwierdzenie przelewu w pliku PDF na [email protected] - będziemy mogli szybciej przejść do realizacji Twojego zamówienia!
Jakie są formy płatności?
PayU - Przelew, BLIK, karta, Google Play, Masterpass, Visa Checkout, PayPo
Przelew tradycyjny
Opłata przy odbiorze
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne.

Wysyłka i Dostawa

W jaki sposób mogę przekierować paczkę?
Przekierowanie paczki może nastąpić przez nas, jeśli jeszcze nie została nadana. W tym celu napisz do nas na mail [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer (22)112 09 66. Natomiast, jeśli nadaliśmy już paczkę i dostałeś powiadomienie od nas lub przewoźnika, możesz to zrobić w aplikacji wybranego przewoźnika lub poprzez kontakt z nim.
Jakie są formy dostawy?
Orlen Paczka - 10.99 zł
InPost Paczkomaty - 12.90 zł
GLS - 15.99 zł
InPost kurier - 12.90 zł
Pobranie - 20.99 zł
Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
Kiedy wartość zamówienia to min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem).
Lub kiedy w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka. W takim wypadku pokrywamy koszt wysyłki całego zamówienia poprzez Orlen Paczkę.
Gdzie znajdę numer listu przewozowego?
Numer listu przewozowego wysyłamy drogą mailową na podany adres. Dodatkowo numer jest w aplikacji u przewoźnika.
Jak sprawdzić status mojej paczki?
Status sprawdzisz w mailach od nas lub przewoźnika lub w aplikacji przewoźnika.
Przewoźnik poinformował że moja paczka zaginęła, co w takiej sytuacji?
Najlepiej skontaktować się z przewoźnikiem, a także napisz do nas - my również skontaktujemy się z kurierem, aby dowiedzieć się, co stało się z paczką i rozwiązać problem, tak aby paczka jak najszybciej była u Ciebie!
Czy mam możliwość edycji produktów lub danych osobowych/dostawy w złożonym przeze mnie zamówieniu?
Możliwość edycji produktów lub danych osobowych jest możliwa do momentu startu realizacji zamówienia przez nasz magazyn. Prośba o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny (22) 112 09 66 z nami najszybciej jak to możliwe w celu edycji.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą do innego kraju?
Na ten moment realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Na ten moment nie mamy możliwości odbioru osobistego zamówienia.

Zwroty

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Warunkiem odstąpienia jest odesłanie produktu nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu.
Jak mogę zwrócić produkt?
W przypadku odstąpienia odsyłasz towar na swój własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży oraz wysłać na maila [email protected] informację o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj.
Skąd mogę wziąć dokument sprzedaży?
Dokument sprzedaży zawsze wysyłamy drogą mailową na podany przez Ciebie adres. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości bądź po prostu nie możesz jej znaleźć lub usunąłeś, napisz do nas na [email protected], chętnie wyślemy ponownie.
Czy mogę dostać fakturę po złożeniu zamówienia?
Zgodnie z art. 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), chęć otrzymania faktury VAT powinna być zgłoszona najpóźniej w momencie dokonania zakupu. Jeśli w trakcie zakupu nie została zaznaczona opcja otrzymania faktury, niestety nie mamy możliwości wystawienia jej w późniejszym terminie.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
W przypadku anulowania zamówienia nasz dział Obsługi Klienta zwróci płatność po weryfikacji do 14 dni roboczych. Natomiast w przypadku zwrotu paczki zlecimy zwrot środków, kiedy produkty wrócą na nasz magazyn również do 14 dni. Często jednak odbywa się to dużo szybciej :)
Na jaki adres zwrócić zamówienie?
ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki
Nie zdążyłam/em odebrać swojej paczki, co teraz?
Niestety nie mamy możliwości ponownego wysłania zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zlecimy zwrot środków. Zachęcamy, aby złożyć nowe zamówienie, przejdziemy niezwłocznie do jego realizacji.

Reklamacje

Ile mam czasu na reklamację?
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty jego wydania masz prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Otrzymałem błędny lub uszkodzony produkt, co teraz?
Proszę wyślij nam maila na adres [email protected] z opisem oraz zdjęciem, co dokładnie się wydarzyło. Jeśli możesz, w temacie maila zawrzyj numer zamówienia.

Produkty

Czy udzielicie mi porady w doborze produktów?
Tak, oczywiście pomożemy w doborze produktów. Można zadzwonić do nas pod numer (22)112 09 66 lub napisać do nas na [email protected].
Gdzie znajdę informację dotyczącą dostępności produktów?
Wiele z naszych produktów cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jeśli akurat produkt, którego szukasz, jest niedostępny, możesz podać swój adres mailowy i kliknąć “Powiadom mnie o dostępności”. Gdy tylko dodamy go na stronę, dostaniesz od nas powiadomienie!
Dlaczego na opakowaniu nie ma daty ważności?
Nie wszystkie produkty mają datę ważności. Wiele producentów umieszcza informację, że produkt jest ważny x miesięcy od pierwszego otwarcia. Znajdziesz ilustrację pojemniczka a na nim liczbę miesięcy.

Vouchery i Promocje

W jaki sposób zapisać się lub zrezygnować z naszego newslettera?
Wystarczy, że zjedziesz na dół strony i znajdziesz miejsce na uzupełnienie maila. Kliknij zapisz! A my wyślemy Ci maila z powitalnym rabatem :)
Jeżeli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera należy wypełnić formularz: https://estyl.pl/rezygnacja-nl lub napisać na [email protected].
Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?
Wszystkie aktualne promocje znajdziesz tutaj https://estyl.pl/aktualne-promocje.
Mój kod nie działa, co teraz?
Zweryfikuj proszę, czy spełniasz warunki promocji. Zobacz również, czy w Twoim koszyku nie znajduje się inny kod. Jeśli dalej nie możesz skorzystać z oferty, zadzwoń pod numer (22)112 09 66 lub napisz maila na [email protected].

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie i płatności

Jak opłacić zamówienie, jeśli moja płatność nie przeszła?/Jakie są dane do przelewu?
85 1600 1462 1714 7225 2000 0005 (BNP)
MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Muszyńska 6, 02-916, Warszawa
Tytuł przelewu: numer zamówienia, który podany jest w mailu
Jeśli możesz, podeślij nam potwierdzenie przelewu w pliku PDF na [email protected] - będziemy mogli szybciej przejść do realizacji Twojego zamówienia!
Jakie są formy płatności?
PayU - Przelew, BLIK, karta, Google Play, Masteropass, Visa Checkout, PayPo
Przelew tradycyjny
Opłata przy odbiorze
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych.
Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne.

Wysyłka i dostawa

W jaki sposób mogę przekierować paczkę?
Przekierowanie paczki może nastąpić przez nas, jeśli jeszcze nie została nadana. W tym celu napisz do nas na mail [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer (22)112 09 66.
Jeśli paczka została nadana, przekierowanie możliwe jest u przewoźnika.
Jakie są formy dostawy?
Orlen Paczka - 10.99 zł
InPost Paczkomaty - 12.90 zł
GLS - 15.99 zł
InPost kurier - 12.90 zł
Pobranie - 20.99 zł
Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
Kiedy wartość zamówienia to min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem). Lub kiedy w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka.

Zwroty

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Warunkiem odstąpienia jest odesłanie produktu nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu.
Jak mogę zwrócić produkt?
W przypadku odstąpienia odsyłasz towar na swój własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży oraz wysłać na maila [email protected] informację o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

Ile mam czasu na reklamację?
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat masz prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsument.
Otrzymałem błędny lub uszkodzony produkt, co teraz?
Wyślij maila na adres [email protected] z opisem oraz zdjęciem, co dokładnie się wydarzyło. Jeśli możesz, w temacie maila zawrzyj numer zamówienia.

Produkty

Czy udzielicie mi porady w doborze produktów?
Tak, można zadzwonić do nas pod numer (22)112 09 66 lub napisać do nas na [email protected].

Vouchery i Promocje

W jaki sposób zapisać się lub zrezygnować z naszego newslettera?
Wystarczy, że zjedziesz na dół strony i znajdziesz miejsce na uzupełnienie maila. Kliknij zapisz! Jeśli chcesz zrezygnować, wypełnij formularz rezygnacji.

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie i płatności
Jak opłacić zamówienie, jeśli moja płatność nie przeszła?/Jakie są dane do przelewu?

85 1600 1462 1714 7225 2000 0005 (BNP)
MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Muszyńska 6
02-916, Warszawa
Tytuł przelewu: numer zamówienia, który podany jest w mailu

Jeśli możesz, podeślij nam potwierdzenie przelewu w pliku PDF na [email protected] - będziemy mogli szybciej przejść do realizacji Twojego zamówienia!

Jakie są formy płatności?

PayU - Przelew, BLIK, karta, Google Play, Masteropass, Visa Checkout, PayPo
Przelew tradycyjny
Opłata przy odbiorze

Ile trwa czas realizacji zamówienia?

Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne.

Wysyłka i dostawa
W jaki sposób mogę przekierować paczkę?

Przekierowanie paczki może nastąpić przez nas, jeśli jeszcze nie została nadana. W tym celu napisz do nas na mail [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer (22)112 09 66.

Jakie są formy dostawy?

Orlen Paczka - 10.99 zł
InPost Paczkomaty - 12.90 zł
GLS - 15.99 zł
InPost kurier - 12.90 zł
Pobranie - 20.99 zł

Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?

Kiedy wartość zamówienia to min. 299 zł. Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem). Lub kiedy w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka.

Gdzie znajdę numer listu przewozowego?

Numer listu przewozowego wysyłamy drogą mailową na podany adres. Dodatkowo numer jest w aplikacji u przewoźnika.

Jak sprawdzić status mojej paczki?

Status sprawdzisz w mailach od nas lub przewoźnika lub w aplikacji przewoźnika.

Przewoźnik poinformował, że moja paczka zaginęła, co w takiej sytuacji?

Najlepiej skontaktować się z przewoźnikiem, a także napisz do nas - my również skontaktujemy się z kurierem, aby dowiedzieć się, co stało się z paczką i rozwiązać problem, tak aby paczka jak najszybciej była u Ciebie!

Czy mam możliwość edycji produktów lub danych osobowych/dostawy w złożonym przeze mnie zamówieniu?

Możliwość edycji produktów lub danych osobowych jest możliwa do momentu startu realizacji zamówienia przez nasz magazyn. Prośba o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny (22) 112 09 66 z nami najszybciej jak to możliwe w celu edycji.

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą do innego kraju?

Na ten moment realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Na ten moment nie mamy możliwości odbioru osobistego zamówienia.

Zwroty
Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Warunkiem odstąpienia jest odesłanie produktu nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu.

Jak mogę zwrócić produkt?

W przypadku odstąpienia odsyłasz towar na swój własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży oraz wysłać na maila [email protected] informację o odstąpieniu od umowy.

Skąd mogę wziąć dokument sprzedaży?

Dokument sprzedaży zawsze wysyłamy drogą mailową na podany przez Ciebie adres. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, napisz do nas na [email protected] chętnie wyślemy ponownie.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

W przypadku anulowania zamówienia nasz dział Obsługi Klienta zwróci płatność po weryfikacji do 14 dni roboczych.

Na jaki adres zwrócić zamówienie?

ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki

Nie zdążyłam/em odebrać swojej paczki, co teraz?

Niestety nie mamy możliwości ponownego wysłania zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zlecimy zwrot środków. Zachęcamy aby złożyć nowe zamówienie, przejdziemy niezwłocznie do jego realizacji.

Reklamacje
Ile mam czasu na reklamację?

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat masz prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsument. Termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.

Otrzymałem błędny lub uszkodzony produkt, co teraz?

Proszę wyślij nam maila na adres [email protected] z opisem oraz zdjęciem, co dokładnie się wydarzyło. Jeśli możesz, w temacie maila zawrzyj numer zamówienia. Nasz zespół obsługi klienta pokieruje Cię co dalej.

Produkty
Czy udzielicie mi porady w doborze produktów?

Tak, oczywiście pomożemy w doborze produktów. Można zadzwonić do nas pod numer (22)112 09 66 lub napisać do nas na [email protected].

Gdzie znajdę informację dotyczącą dostępności produktów?

Wiele z naszych produktów cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jeśli akurat produkt, którego szukasz, jest niedostępny, możesz podać swój adres mailowy i kliknąć “Powiadom mnie o dostępności”. Gdy tylko dodamy go na stronę, dostaniesz od nas powiadomienie!

Dlaczego na opakowaniu nie ma daty ważności?

Nie wszystkie produkty mają datę ważności. Wiele producentów umieszcza informację, że produkt jest ważny x miesięcy od pierwszego otwarcia. Znajdziesz ilustrację pojemniczka, a na nim liczbę miesięcy.

Vouchery i Promocje
W jaki sposób zapisać się lub zrezygnować z naszego newslettera?

Wystarczy, że zjedziesz na dół strony i znajdziesz miejsce na uzupełnienie maila. Kliknij zapisz! A my wyślemy Ci maila z powitalnym rabatem :)

Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?

Wszystkie aktualne promocje znajdziesz tutaj: https://estyl.pl/aktualne-promocje.

Mój kod nie działa, co teraz?

Zweryfikuj proszę, czy spełniasz warunki promocji. Zobacz również, czy w Twoim koszyku nie znajduje się inny kod.

Zamówienia i Płatności

Jak opłacić zamówienie, jeśli moja płatność nie przeszła?/Jakie są dane do przelewu?
04 1600 1374 1843 0341 6000 0019 (BNP)
Mteam Konrad Gałązka
ul. Muszyńska 6
02-916, Warszawa
Tytuł przelewu: numer zamówienia, który podany jest w mailu

Jeśli możesz, podeślij nam potwierdzenie przelewu w pliku PDF na [email protected] - będziemy mogli szybciej przejść do realizacji Twojego zamówienia!
Jakie są formy płatności?
PayU - Przelew, BLIK, karta, Google Play, Masterpass, Visa Checkout, PayPo
Przelew tradycyjny
Opłata przy odbiorze
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku zostaniesz o tym fakcie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

Estyl.pl FAQ

Jak opłacić zamówienie jeśli moja płatność nie przeszła?/Jakie są dane do przelewu?

04 1600 1374 1843 0341 6000 0019 (BNP)
Mteam Konrad Gałązka
ul. Muszyńska 6
02-916 Warszawa
Tytuł przelewu: numer zamówienia który podany jest w mailu

Jeśli możesz podeślij nam potwierdzenie przelewu w pliku PDF na [email protected] - będziemy mogli szybciej przejść do realizacji Twojego zamówienia!

Jakie są formy płatności?

PayU-Przelew, BLIK, karta, Google Play, Masterpass, Visa Checkout, PayPo, Przelew tradycyjny, Opłata przy odbiorze

Ile trwa czas realizacji zamówienia?

Obsługa sklepu standardowo kompletuje zamówienie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawa trwa od 1 do 4 dni roboczych.

Wysyłka i Dostawa

W jaki sposób mogę przekierować paczkę?
Przekierowanie paczki może nastąpić przez nas, jeśli jeszcze nie została nadana. W tym celu napisz do nas na mail [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer (22) 112 09 66. Natomiast, jeśli nadaliśmy już paczkę i dostałeś powiadomienie od nas lub przewoźnika, możesz to zrobić w aplikacji wybranego przewoźnika lub poprzez kontakt z nim.
Jakie są formy dostawy?
Orlen Paczka - 10.99 zł
InPost Paczkomaty - 12.90 zł
GLS - 15.99 zł
InPost kurier - 12.90 zł
Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
Kiedy wartość zamówienia wynosi min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem).

Lub kiedy w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka. W takim wypadku pokrywamy koszt wysyłki całego zamówienia poprzez Orlen Paczkę.
Gdzie znajdę numer listu przewozowego?
Numer listu przewozowego wysyłamy drogą mailową na podany adres. Dodatkowo numer jest dostępny w aplikacji przewoźnika.
Jak sprawdzić status mojej paczki?
Status sprawdzisz w mailach od nas lub przewoźnika, albo w aplikacji przewoźnika.
Przewoźnik poinformował, że moja paczka zaginęła, co w takiej sytuacji?
Najlepiej skontaktować się z przewoźnikiem, a także napisz do nas. My również skontaktujemy się z kurierem, aby dowiedzieć się, co się stało z paczką i rozwiązać problem, tak aby paczka jak najszybciej dotarła do Ciebie.
Czy mam możliwość edycji produktów lub danych osobowych/dostawy w złożonym przeze mnie zamówieniu?
Możliwość edycji produktów lub danych osobowych jest możliwa do momentu startu realizacji zamówienia przez nasz magazyn. Prosimy o kontakt mailowy na [email protected] lub telefoniczny pod numerem (22) 112 09 66 jak najszybciej, aby wprowadzić zmiany.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą do innego kraju?
Na ten moment realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Na ten moment nie mamy możliwości odbioru osobistego zamówienia.

Zwroty

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Warunkiem odstąpienia jest odesłanie produktu, który nie nosi śladów użytkowania, jest nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
Jak mogę zwrócić produkt?
W przypadku odstąpienia odsyłasz towar na swój własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży oraz wysłać na maila [email protected] informację o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj.
Skąd mogę wziąć dokument sprzedaży?
Dokument sprzedaży zawsze wysyłamy drogą mailową na podany przez Ciebie adres. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, bądź po prostu nie możesz jej znaleźć lub usunąłeś, napisz do nas na [email protected], a chętnie wyślemy ponownie.
Czy mogę dostać fakturę po złożeniu zamówienia?
Zgodnie z art. 106b ust. 3 ustawy o VAT, chęć otrzymania faktury VAT powinna być zgłoszona najpóźniej w momencie dokonania zakupu. Jeśli w trakcie zakupu nie została zaznaczona opcja otrzymania faktury, niestety nie mamy możliwości wystawienia jej w późniejszym terminie.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
W przypadku anulowania zamówienia nasz dział Obsługi Klienta zwróci płatność po weryfikacji do 14 dni roboczych. Natomiast w przypadku zwrotu paczki zlecimy zwrot środków, kiedy produkty wrócą na nasz magazyn, również do 14 dni.
Na jaki adres zwrócić zamówienie?
ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki
Nie zdążyłam/em odebrać swojej paczki, co teraz?
Niestety nie mamy możliwości ponownego wysłania zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zlecimy zwrot środków. Zachęcamy, aby złożyć nowe zamówienie, przejdziemy niezwłocznie do jego realizacji.

Reklamacje

Ile mam czasu na reklamację?
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat od daty jego wydania masz prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Otrzymałem błędny lub uszkodzony produkt, co teraz?
Proszę wyślij nam maila na adres [email protected] z opisem oraz zdjęciem, co dokładnie się wydarzyło. Jeśli możesz, w temacie maila zawrzyj numer zamówienia. Nasz zespół obsługi klienta pokieruje Cię co dalej.

Produkty

Czy udzielicie mi porady w doborze produktów?
Tak, oczywiście pomożemy w doborze produktów. Można zadzwonić do nas pod numer (22) 112 09 66 lub napisać do nas na [email protected].
Gdzie znajdę informację dotyczącą dostępności produktów?
Jeśli produkt, którego szukasz, jest niedostępny, możesz podać swój adres mailowy i kliknąć "Powiadom mnie o dostępności". Gdy tylko dodamy go na stronę, otrzymasz powiadomienie.
Dlaczego na opakowaniu nie ma daty ważności?
Nie wszystkie produkty mają datę ważności. Wiele producentów umieszcza informację, że produkt jest ważny x miesięcy od pierwszego otwarcia. Znajdziesz ilustrację pojemniczka, a na nim liczbę miesięcy.

Vouchery i Promocje

W jaki sposób zapisać się lub zrezygnować z naszego newslettera?
Wystarczy, że zjedziesz na dół strony i znajdziesz miejsce na uzupełnienie maila. Kliknij "zapisz"! A my wyślemy Ci maila z powitalnym rabatem.
Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?
Wszystkie aktualne promocje znajdziesz tutaj: https://estyl.pl/aktualne-promocje
Mój kod nie działa, co teraz?
Zweryfikuj proszę, czy spełniasz warunki promocji. Sprawdź również, czy w Twoim koszyku nie znajduje się inny kod. Jeśli dalej nie możesz skorzystać z oferty, zadzwoń pod numer (22) 112 09 66 lub napisz maila na [email protected].
Mój kod za zapisanie się do newslettera nie doszedł na moją skrzynkę, co teraz?
Kod na newsletter powinien dojść szybko na skrzynkę, natomiast zdarza się, że mail przyjdzie po około 10 minutach. Sprawdź proszę również folder "inne" i "spam". Jeśli nie otrzymałeś, napisz do nas na [email protected].

Wysyłka i Dostawa

W jaki sposób mogę przekierować paczkę?
Przekierowanie paczki może nastąpić przez nas, jeśli jeszcze nie została nadana. W tym celu napisz do nas na mail [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer (22)112 09 66. Natomiast, jeśli nadaliśmy już paczkę i dostałeś powiadomienie od nas lub przewoźnika, możesz to zrobić w aplikacji wybranego przewoźnika lub poprzez kontakt z nim.
Jakie są formy dostawy?
Orlen Paczka - 10.99
InPost Paczkomaty - 12.90
GLS - 15.99
InPost kurier - 12.90
Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę?
Kiedy wartość zamówienia to min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem).
Lub kiedy w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka. W takim wypadku pokrywamy koszt wysyłki całego zamówienia poprzez Orlen Paczkę.
Gdzie znajdę numer listu przewozowego?
Numer listu przewozowego wysyłamy drogą mailową na podany adres. Dodatkowo numer jest w aplikacji u przewoźnika.
Jak sprawdzić status mojej paczki?
Status sprawdzisz w mailach od nas lub przewoźnika, lub w aplikacji przewoźnika.
Zwroty

Zwroty

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Warunkiem odstąpienia jest odesłanie produktu nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu.
Jak mogę zwrócić produkt?
W przypadku odstąpienia odsyłasz towar na swój własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży oraz wysłać na maila [email protected] informację o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj.
Skąd mogę wziąć dokument sprzedaży?
Dokument sprzedaży zawsze wysyłamy drogą mailową na podany przez Ciebie adres. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości bądź po prostu nie możesz jej znaleźć lub usunąłeś, napisz do nas na [email protected], chętnie wyślemy ponownie.
Czy mogę dostać fakturę po złożeniu zamówienia?
Zgodnie z art. 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), chęć otrzymania faktury VAT powinna być zgłoszona najpóźniej w momencie dokonania zakupu. Jeśli w trakcie zakupu nie została zaznaczona opcja otrzymania faktury, niestety nie mamy możliwości wystawienia jej w późniejszym terminie.

Wystawienie faktury po dokonaniu zakupu bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu byłoby niezgodne z przepisami i mogłoby skutkować konsekwencjami prawnymi zarówno dla naszej firmy, jak i dla Państwa.

W przyszłości, jeśli będą Państwo potrzebowali faktury do kolejnych zakupów, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji przy składaniu zamówienia.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
W przypadku anulowania zamówienia nasz dział Obsługi Klienta zwróci płatność po weryfikacji do 14 dni roboczych. Natomiast w przypadku zwrotu paczki zlecimy zwrot środków, kiedy produkty wrócą na nasz magazyn również do 14 dni. Często jednak odbywa się to dużo szybciej :)
Na jaki adres zwrócić zamówienie?
ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki
Nie zdążyłam/em odebrać swojej paczki, co teraz?
Niestety nie mamy możliwości ponownego wysłania zamówienia. Gdy paczka do nas wróci, zlecimy zwrot środków. Zachęcamy, aby złożyć nowe zamówienie, przejdziemy niezwłocznie do jego realizacji.
Reklamacje

Reklamacje

Ile mam czasu na reklamację?
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty jego wydania masz prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.
Otrzymałem błędny lub uszkodzony produkt, co teraz?
Proszę wyślij nam maila na adres [email protected] z opisem oraz zdjęciem, co dokładnie się wydarzyło. Jeśli możesz, w temacie maila zawrzyj numer zamówienia. Nasz zespół obsługi klienta pokieruje Cię co dalej :)
Produkty

Produkty

Czy udzielicie mi porady w doborze produktów?
Tak, oczywiście pomożemy w doborze produktów. Można zadzwonić do nas pod numer (22)112 09 66 lub napisać do nas na [email protected].
Gdzie znajdę informację dotyczącą dostępności produktów?
Wiele z naszych produktów cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jeśli akurat produkt, którego szukasz, jest niedostępny, możesz podać swój adres mailowy i kliknąć “Powiadom mnie o dostępności”. Gdy tylko dodamy go na stronę, dostaniesz od nas powiadomienie!
Dlaczego na opakowaniu nie ma daty ważności?
Nie wszystkie produkty mają datę ważności. Wiele producentów umieszcza informację, że produkt jest ważny x miesięcy od pierwszego otwarcia. Znajdziesz ilustrację pojemniczka, a na nim liczbę miesięcy.
Vouchery i Promocje

Vouchery i Promocje

W jaki sposób zapisać się lub zrezygnować z naszego newslettera?
Wystarczy, że zjedziesz na dół strony i znajdziesz miejsce na uzupełnienie maila. Kliknij zapisz! A my wyślemy Ci maila z powitalnym rabatem :)
Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?
Wszystkie aktualne promocje znajdziesz tutaj https://estyl.pl/aktualne-promocje.
Mój kod nie działa, co teraz?
Zweryfikuj proszę, czy spełniasz warunki promocji. Zobacz również, czy w Twoim koszyku nie znajduje się inny kod. Jeśli dalej nie możesz skorzystać z oferty, zadzwoń pod numer (22)112 09 66 lub napisz maila na [email protected].

Zapisz się na newsletter!

Bądź na bieżąco z ekskluzywnymi informacjami, promocjami, inspiracjami i poradami.
Zapisz się teraz i zyskaj dostęp do wyjątkowych okazji!

Ważne linki
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Koszty Dostawy
  • Zwroty i reklamacje
  • Czas realizacji zamówienia
  • Regulamin newslettera
  • Regulaminy promocji
  • Regulamin kodów rabatowych
  • Regulamin darmowej dostawy
  • Regulamin składania zamówień telefonicznych
O firmie
  • Pomoc i FAQ
  • Kontakt
  • O nas
  • Salony
  • Opinie klientów
Infolinia

Zadzwoń do nas (22) 112 09 66 pon-pt w godzinach 08:00 - 18:00

Social Media