-
Ważne linki
-
Regulamin
- Polityka Prywatności
- Koszty Dostawy
- Zwroty i reklamacje
- Czas realizacji zamówienia
- Regulamin newslettera
- Regulaminy promocji
- Regulamin kodów rabatowych
- Regulamin darmowej dostawy
- Regulamin zamieszczania recenzji w sklepie internetowym
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- Regulamin składania zamówień telefonicznych
- Archiwum regulaminów
-
Regulamin
- O firmie
Regulamin sprzedaży
§ 1. INFORMACJE OGÓLNE
Właścicielem strony internetowej www. estyl.pl jest MTEAM GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Muszyńska 6, 02-916 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0001121767, kapitał zakładowy w wysokości: 5 060 500,00 zł, NIP: 5214083233, e-mail: [email protected], numer telefonu (22) 112 09 66.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.
Ze Sklepem można kontaktować się poprzez:
INFOLINIĘ pod numerem telefonu (22) 112 09 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00,
wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected] lub [email protected],
wysłanie korespondencji na adres: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki.
Niniejszy regulamin określa w szczególności:
zasady korzystania ze Sklepu,
zasady zawierania Umów na odległość w ramach Sklepu, za pośrednictwem Sklepu online,
prawa i obowiązki Stron,
zasady odpowiedzialności Sprzedawcy,
tryb postępowania reklamacyjnego.
Regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie przez Klienta.
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą oraz rozpoczęciem korzystania z usług dostępnych w Sklepie. Korzystanie ze Sklepu oznacza, że Klient zapoznał się z jego treścią, wyraża zgodę na jego warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Sklep nie weryfikuje recenzji (Ocen) asortymentu Sklepu zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu. Sprzedawca nie gwarantuje, że recenzje zostały zamieszczone przez Konsumentów, którzy używali danego Towaru lub go nabyli. Szczegółowe zasady zamieszczania recenzji reguluje odrębny regulamin opublikowany na stronie Sklepu tutaj.
W Sklepie z racji autoryzacji (zobowiązania umownego dotyczącego możliwości obrotu Towarem dostępnym w naszej ofercie) jaką posiada Sprzedawca na sprzedaż Towarów dostępnych w Sklepie, prowadzona jest sprzedaż tylko i wyłącznie opierającą się na systemie dystrybucji selektywnej Towarów dostępnych w ofercie (sprzedaż detaliczna). W związku z powyższym informacja o aktualnych limitach sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu jednej osobie, bądź w ramach zamówień złożonych z jednego adresu e-mail, lub z tożsamym adresem dostawy - w ciągu 30 dni, jest dostępna pod adresem: https://estyl.pl/limity-sprzedazy. W przypadku przekroczenia wskazanego limitu Sklep zastrzega możliwość odmówienia realizacji zamówienia.
§ 2. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep”) – sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej www.estyl.pl;
Sprzedawca - MTEAM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa;
Sklep stacjonarny – sklep należący do sieci sklepów stacjonarnych prowadzonych przez Sprzedawcę w różnych miastach Polski pod marką Estyl.pl, którego zasady reguluje odrębny regulamin;
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie;
Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, w tym Konsument, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a zawarła Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
Klient zarejestrowany – Klient, który przystąpił do procesu rejestracji tworząc Konto;
Konsument – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sklepem a Klientem, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
Ustawa - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta z późn. zm.;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
Towar –rzecz ruchoma sprzedawany przez Sprzedawcę w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży.
Konto – moduł pozwalający na zapisanie danych osoby dokonującej rejestracji, oraz prezentację historii i aktualnego stanu dokonanych Zamówień w Sklepie oraz umożliwiający korzystanie z innych funkcjonalności, którego zasady korzystania reguluje odrębny regulamin opublikowany na stronie Sklepu tutaj.
§ 3. WYMAGANIA TECHNICZNE
Warunkiem korzystania ze Sklepu i usług świadczonych w Sklepie jest korzystanie przez Klienta z urządzenia komunikującego się z siecią Internet.
W celu założenia Konta i/lub zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej e-mail.
Sprzedawca nie jest dostawcą usług transmisji danych ani usług telekomunikacyjnych. Wszystkie koszty związane z usługami transmisji danych lub usługami telekomunikacyjnymi wymaganymi do korzystania ze Sklepu pokrywa Klient i/lub Użytkownik na podstawie odrębnych umów zawartych z dostawcami ww. usług.
Sprzedawca oświadcza, że z uwagi na publiczny charakter sieci Internet, korzystanie ze Sklepu, w tym zawarcie Umowy sprzedaży, może wiązać się z zagrożeniem pozyskiwania, przywłaszczenia lub modyfikowania danych Klienta i/lub Użytkownika przez osoby nieuprawnione. W konsekwencji Klient i Użytkownik powinien stosować odpowiednie środki techniczne, które ograniczą do minimum wspomniane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe lub chroniące tożsamość osób korzystających z sieci Internet.
§ 4. SKLEP I USŁUGI
W ramach Sklepu są świadczone następujące usługi:
umożliwienie przeglądania Towarów,
umożliwienie odpłatnego nabywania Towarów poprzez zawarcie Umowy sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej www.estyl.pl,
rejestracja Konta, jego utrzymywanie i zapewnienie dostępu do Konta, poprzez możliwość zalogowania się do niego.
Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz składanie zamówień́ przez Klienta na Towary nie wymaga rejestracji, aczkolwiek dokonanie rejestracji jest rekomendowane w celu usprawnienia procesu zamawiania Towarów oraz umożliwienia Klientowi korzystania z dodatkowych, przeznaczonych wyłącznie dla osób zarejestrowanych, funkcjonalności Sklepu.
Językiem, w którym zawierane są umowy za pośrednictwem Sklepu, w tym Umowy Sprzedaży, jest język polski.
Usługi w ramach Sklepu są świadczone przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę, na żądanie Klienta lub Użytkownika.
Miejscem świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 5. CENY TOWARÓW
Ceny Towarów oferowanych przez Sklep:
wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT („Cena Regularna”),
nie zawierają kosztów dostawy, które zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru, a także od wartości oraz wielkości zamówienia. Koszty dostawy podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu (przed zawarciem Umowy sprzedaży) przez Klienta oraz doliczane są jako osobna pozycja w koszyku.
Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów oraz do przeprowadzania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Zmiana ceny Towaru, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed jej dokonaniem.
W przypadku obniżenia ceny w opisie danego Towaru objętego promocją obok Ceny Regularnej znajduje się informacja o Cenie Regularnej po obniżce („Cena Promocyjna”), a także informacja o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki Ceny Regularnej („Najniższa cena z 30 dni przed obniżką ”). Jeżeli Towar jest oferowany do sprzedaży przez okres krótszy niż 30 dni, informacja o Najniższej Cenie z 30 Dni stanowi najniższą cenę tego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Towaru do dnia obniżenia Ceny Regularnej
Promocje ogłaszane w Sklepie nie łączą się̨ z innymi promocjami (w tym kodami, kuponami i kartami rabatowymi, wyprzedażą ani przecenami) chyba, że zasady danej promocji stanowią inaczej.
Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej, przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych i opłaconych w całości Zamówień, aż do wyczerpania liczby Towarów przeznaczonych do sprzedaży w danej formie. W przypadku braku dostępności Towarów (wyczerpania ilości przeznaczonych egzemplarzy), Sprzedawca zamieszcza o tym informację w opisie danego Towaru.
Należności za Towary są pobierane z góry, co oznacza, że uiszczenie należności przez Klienta obejmującej cenę Towarów oraz koszty wybranego sposób dostawy są warunkiem zawarcia Umowy sprzedaży i wysłania zamówienia do Klienta. Do czasu uiszczenia pełnej należności za Zamówienie, Towar pozostaje własnością Sprzedawcy.
Klient może skorzystać z kodu rabatowego, otrzymanego od Sklepu, upoważniającego do otrzymania określonego rabatu w Sklepie podczas płatności. Kody rabatowe posiadają̨ okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, przecenami bądź́ wyprzedażami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
§ 6. ZAMÓWIENIA
Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Stanowią̨ zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie oferty Sprzedawcy.
Klient może złożyć zamówienie na Towary dostępne w Sklepie jako Klient zarejestrowany (po zalogowaniu się̨ na Konto) lub jako tzw. „gość́” (Klient niezarejestrowany).
Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie Sklepu. W celu złożenia Zamówienia Klient jest zobowiązany do dokonania następujących działań:
wybrać Towary będące przedmiotem Zamówienia,
kliknąć przycisk „Koszyk” lub przejść do koszyka za pomocą opcji „Wyświetl koszyk” lub tożsamej,
wpisać kod rabatowy, jeżeli Klient taki posiada,
przejść do kasy za pomocą opcji „Przejdź do kasy” lub tożsamego,
wypełnić formularz Zamówienia, poprzez wpisanie danych Klienta;
zaznaczyć akceptację Regulaminu i zapoznać się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych
wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności,
wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy Towaru,
kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” lub tożsamego, który informuje o konieczności zapłaty,
opłacić Zamówienie w określonym terminie.
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Towaru. Złożenie Zamówienia następuje w momencie wciśnięcia przez Klienta przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
Podczas składania Zamówienia Klient ma możliwość sprawdzenia, korekty i potwierdzenia wszystkich danych, w tym podanych danych osobowych, a także rodzaj i ilość zamówionych Towarów.
W przypadku, gdy Klient nie posiada Konta w Sklepie, w ramach formularza Zamówienia może utworzyć Konto lub zalogować się do już istniejącego Konta.
W ramach formularza Klient ma również możliwość dobrowolnego zapisania się do newslettera Sprzedawcy dostarczanego zgodnie z zasadami określonymi oddzielnym regulaminem dostępnym tutaj.
Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania Zamówienia lub w przypadku Klientów zarejestrowanych, wskazany w ramach Konta, zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia złożonego przez Klienta.
Jeżeli realizacja Zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość́ elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, i z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku skorzystania z przelewu lub Payu.pl jako formy płatności (przedpłata) warunkiem zawarcia Umowy sprzedaży i potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji jest uiszczenie płatności za Zamówienie w całości przez Klienta.
W przypadku braku w magazynie zamówionego Towaru lub braku możliwości realizacji Zamówienia z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup zamówionego Towaru od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość́ na wskazany przez Klienta adres e-mail.
Klient składając Zamówienie i wybierając dostawę̨ realizowaną przez firmę̨ kurierską powinien podać́ dokładny adres pod który Zamówienie to ma zostać́ dostarczone. Podanie przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu może spowodować́ opóźnienie lub uniemożliwić́ dostarczenie Zamówienia, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:
co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia płatnego przy odbiorze
co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską.
Po zawarciu Umow sprzedaży Sprzedawca wyśle Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT, w przypadku wybrania takiej opcji przez Klienta, w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
W razie zainteresowania uzyskaniem faktury VAT, należy poinformować Sprzedawcę o tym fakcie zaznaczając podczas składania Zamówienia pole "CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ” oraz podać: nazwę firmy i jej adres firmy oraz numer NIP. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę paragonu, faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji, w skutek aktualizacji danych w Koncie lub podczas składania Zamówienia) zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.),
W związku z wejściem w życie art. 106b. ust 5 ustawy o VAT w momencie sprzedaży na rzecz podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, istnieje możliwość wystawienia faktury do paragonu wyłącznie, gdy na paragonie został zamieszczony NIP nabywcy.
Zamówienia mogą być składane również telefonicznie, co reguluje odrębny regulamin.
§ 7. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji Zamówienia podawany jest przez Sklep na stronie internetowej estyl.pl odpowiednio przy każdym z Towarów (karta danego Towaru). Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji do chwili wysłania Zamówienia do Klienta. Wiążący termin realizacji Zamówienia Sprzedawca podaje w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.
O przebiegu realizacji Zamówienia Klient jest informowany za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres podany w Zamówieniu.
Na całkowity czas realizacji zamówienia składają się:
czas na skompletowanie oraz przygotowanie przesyłki zamówionych Towarów do wydania przewoźnikowi;
czas na dostawę do punktu odbioru lub przez wybraną przez Klienta firmę kurierską (zależny od wybranej przez Klienta formy dostawy).
Sprzedawca standardowo kompletuje Zamówienie w dni robocze, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego lub płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach czas ten liczony jest od przyjęcia Zamówienia do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku, gdyby czas realizacji miał się wydłużyć Klient zostanie o tym poinformowany e-mailowo.
Czas dostawy określa bezpośrednio przewoźnik wybrany przez Klienta. Dostawa trwa - w zależności od wybranej przez Klienta formy dostawy a także od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych. Całkowity czas realizacji Zamówienia waha się od 1 do 6 dni roboczych, chyba że inna informacja znajduje się na karcie danego Towaru (należy pamiętać, że obowiązującą informacją na temat terminu realizacji Zamówienia i dostawy jest ta podana przez Sklep w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia).
Przewidywany czas realizacji Zamówienia może zostać wydłużony sytuacji, gdy dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe lub punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo.
Przesyłki pakujemy w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia. Oprócz tego pusta przestrzeń wokół produktu w kartonie jest wypełniana mechanicznym uszczelniaczem, aby przy drastycznych upadkach i uderzeniach nawet pomimo przebicia kartonu chronić towar.
§ 8. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Dostarczenie Zamówienia możliwe jest w punkcie odbioru lub za pośrednictwem jednej z firm kurierskich.
W przypadku wyboru dostawy, dostępne opcje znajdują się pod adresem: https://estyl.pl/koszty-dostawy.
§ 9. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
Zapłaty za zamówienie należy dokonać przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) – przelewem, kartą płatniczą, portfelem mobilnym (Google Pay lub Apple Pay), za pośrednictwem systemu PayU.pl lub gotówką w kasie jak i za pobraniem.
Przelew (przedpłata)
W przypadku skorzystania z przelewu jako formy płatności (przedpłata), należy podać w tytule przelewu numer zamówienia (brak numeru zamówienia może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia).
Dane do przelewu:
85 1600 1462 1714 7225 2000 0005 (BNP Paribas Bank Polska S.A.)
MTEAM GROUP SPÓŁKA Z O. O. ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa
Przesyłka z zamówionym Towarem zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku braku zaksięgowania środków na koncie bankowym Sklepu w ciągu 14 dni, zamówienie zostanie anulowane. W przypadku kiedy Klient dokona zapłaty a Sklep nie potwierdzi przyjęcia zamówienia, wpłacone środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni od poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia telefonicznie bądź e-mailowo. Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
PayU.pl
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą (również w ramach PayPo), BLIKiem i e-przelewem przeprowadzane są̨ za pośrednictwem serwisu PayU (PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań́, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399).
W przypadku skorzystania z płatności za pośrednictwem serwisu PayU.pl nastąpi przekierowanie na stronę banku Klienta. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzeniu wykonania przelewu Sprzedawca zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty. Regulamin serwisu PayU.pl można sprawdzić klikając w link: http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania.
W przypadku kiedy Klient dokona zapłaty a Sprzedawca nie potwierdzi przyjęcia zamówienia, wpłacone środki zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni od poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia telefonicznie bądź e-mailowo. Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Płatność za pobraniem
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do zapłaty za Zamówienie kurierowi przy odbieraniu paczki.
§ 10. USZKODZENIA, BRAKI W TRANSPORCIE I OPÓŹNIENIA
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera lub listonosza jej zawartości. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza/kuriera oraz nie przyjmuj paczki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Wszelkie uszkodzenia powinny być zgłaszane natychmiast kurierowi. W przypadku braku takiego zgłoszenia, reklamacja dotycząca uszkodzeń przesyłki lub jej zawartości może nie zostać rozpatrzona przez przewoźnika.
O powyższej sytuacji prosimy powiadomić Sprzedawcę poprzez kontakt z Infolinią 22 112 09 66 lub e-mailem: [email protected].
W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała Zamówieniu – prosimy o kontakt ze Sprzedawcą poprzez Infolinię 22 112 09 66 lub e-mailem: [email protected].
W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki bądź jej zaginięciu Klient proszony jest o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy.
W przypadku zaginięcia przesyłki: Po złożeniu reklamacji u przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówiony Towar do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia Towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość Zamówienia na wskazane konto bankowe Klienta. Ponowna wysyłka lub spłata równowartości Zamówienia będzie możliwa dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika, tj. po zwrocie zagubionej paczki do Sprzedawcy lub po otrzymaniu przez Sprzedawcę odszkodowania za zagubioną przesyłkę. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.
§11. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ I REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży, w terminie do 2 lat licząc od daty jego doręczenia lub wydania (przy odbiorze osobistym) Klient ma prawo skorzystać z uprawnień zgodnie z rozdziałem 5a (art. 43a-43f) Ustawy. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany Towaru na nowy jako niezgodnego z Umową sprzedaży.
W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Klient powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedawcę za pośrednictwem:
wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected];
listownie na adres Sprzedawcy: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki.
W treści reklamacji Klient jest zobowiązany do podania następujących danych umożliwiających rozpatrzenie reklamacji:
imię i nazwisko,
adres e-mail,
numer i datą Zamówienia,
wskazanie Towaru, którego dotyczy reklamacja,
wskazanie daty stwierdzenia niezgodności z Umową sprzedaży,
opisanie niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży,
żądanie związane z reklamacją,
rachunek bankowy do zwrotu środków pieniężnych,
data i podpis Klienta, jeżeli reklamacja jest składana listownie.
Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego, którego Wzór można znaleźć tutaj.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku podania niepełnych danych wskazanych w ust. 3 powyżej, lub nie podania wszystkich danych niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Sprzedawca jest uprawniony do wezwania Klienta do podania niezbędnych danych. Termin na rozpoznanie reklamacji jest liczony wtedy od udzielenia brakujących informacji przez Klienta.
W przypadku reklamacji Towaru niezbędne jest odesłanie Towaru do Sprzedawcy, na adres Sprzedawcy: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, brama B, 05-090 Janki, dołączając informacje, o których mowa w ust. 3 powyżej lub wykorzystując formularz reklamacyjny, o którym mowa w ust. 4. W tej sytuacji termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od momentu dostarczenia danego Towaru Sprzedawcy. Jeżeli Towar jest objęty gwarancją producenta, Klient jest zobowiązany odesłać Towar na adres producenta wskazany w karcie gwarancyjnej.
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca ponosi koszt odebrania reklamowanego Towaru od Klienta, a także zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony Towar.
Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Klienta.
Niepodanie przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do rozpoznania reklamacji i/lub przesłania Towaru którego dotyczy reklamacja, w sytuacji gdy jest to niezbędne dla rozpoznania reklamacji, skutkuje odrzuceniem (nie uznaniem) reklamacji.
Sprzedawca dokona naprawy lub wymieni Towar, w sytuacji, gdy odpowiada za niezgodność Towaru z Umową sprzedaży. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
Jeżeli Sprzedawca odpowiada za zgodność Towaru z Umową sprzedaży, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (zgodnie z § 12 Regulaminu), gdy:
Sprzedawca odmówi doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży ze względu na to, że zarówno naprawa jak i wymiana towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów; lub
Sprzedawca nie doprowadzi do zgodności Towaru z Umową sprzedaży, poprzez jego naprawę lub wymianę; lub
brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży dalej występuje, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży; lub
brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy; lub
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży w związku z niezgodnością Towaru z Umową sprzedaży Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt.
W razie skorzystania przez Klienta z obniżenia ceny lub z odstąpienia od Umowy sprzedaży z uwagi na niezgodność Towaru z Umową sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi:
kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o żądaniu obniżeniu ceny;
cenę Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru lub dowodu jego odesłania.
Zwrot pieniędzy dla Klienta następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Klient nabywający towar w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów kodeksu cywilnego, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów ogranicza się do kwoty, jaką Klient nie będący Konsumentem zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Towaru.
§ 12. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Klient będący Konsumentem ma możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży, bez podania przyczyny ani bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w ust. 3 poniżej. W takim przypadku Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć sprzedawcy przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży w wybranej formie:
wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected];
listownie na adres Sprzedawcy: ESTYL.PL, Aleja Krakowska 38, 05-090 Janki.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient będący Konsumentem odsyła Towar na swój własny koszt, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Paczkę należy odesłać pod adres:
ESTYL.PL
Aleja Krakowska 38 50-090 Janki
W treści odstąpienia od Umowy należy wskazać dane umożliwiające realizację odstąpienia tj.
imię i nazwisko,
adres e-mail,
numer i data Zamówienia,
rachunek bankowy do zwrotu środków pieniężnych,
data i podpis Klienta (w przypadku wysłania oświadczenia listownie).
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu odstąpienia od umowy.
Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi odstępującemu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
Klient odstępujący od Umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność́ za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia przyjęciu zwrotu Towaru lub dowodu odesłania Towaru, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty najtańszego oferowanego sposobu dostarczenia Towaru do Klienta odstępującego od Umowy. Sprzedawca zwraca poniesione przez Klienta koszty przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 Ustawy): (a) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; (h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; (i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (k) zawartej w drodze aukcji publicznej; (l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania zgody; (n) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
§12. WARUNKI GWARANCJI
Towary sprzedawane przez Sklep mogą̨ być́ objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź́ dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane Towary. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać́ zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
W przypadku Towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować Towar:
a) korzystając z uprawnień́ wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), zgodnie z informacjami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;
b) korzystając z uprawnień́ przysługujących mu z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć́ reklamację stosownie do postanowień́ § 10 Regulaminu.
§ 13. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Sprzedawca jest zwolniony z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu roszczeń związanych z korzystaniem ze Sklepu na skutek niezastosowania się do Regulaminu.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w granicach dopuszczalnych prawem, za:
zakłócenia w funkcjonowaniu lub utrudnienia w dostępie do Sklepu lub Konta, wywołane okolicznościami, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym za działania operatorów telekomunikacyjnych i dostawców narzędzi niezbędnych do skorzystania z ww. zasobów albo na skutek dokonywania przez Sprzedawcę konserwacji, ulepszeń lub zmian technologicznych;
brak możliwości lub trudności w korzystaniu ze Sklepu, w tym zawarcia Umowy sprzedaży, z uwagi na niespełnienie wymagań, w tym wymagań technicznych określonych w Regulaminie,
następstw działania siły wyższej,
następstwa działania osób trzecich, w tym Klienta, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności,
skutki podania przez Klienta nieprawdziwych, niekompletnych lub niepoprawnych danych, w tym w czasie składania Zamówienia, w tym za podanie nieprawidłowego lub nieaktywnego adresu poczty elektronicznej, w szczególności za niedostarczenie wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi realizacji zamówień lub innych przyczyn leżących po stronie Klienta np. przepełniona skrzynka pocztowa,
terminową realizację dostawy Towarów przez dostawcę wybranego przez Klienta,
W obrębie Sklepu zakazane jest dostarczanie przez Klienta i Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych lub dostarczanych przez Klienta lub Użytkownika danych, Sprzedawca może uniemożliwić dostęp do tych danych.
§ 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, wprowadzenie nowych Towarów lub funkcjonalności, rozpoczęcie lub zakończenie świadczenia usług w Sklepie, zakończenia działalności, lub zmiany wymagań technicznych.
Zmiana Regulaminu staje się̨ skuteczna z chwilą udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu z chwili złożenia Zamówienia.
Zgodnie z art. 14 ust 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) - informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR). Dla konsumentów w Polsce dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdą zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 06.11.2024 roku.
Wcześniejsze regulaminy dostępne są pod poniższym linkiem tutaj.