Wysyłka i Zwroty

Wysyłka

Dbając o komfort i wygodę naszych klientów, staramy się realizować zamówienia najszybciej, jak to jest tylko możliwe.

  • Paczki kompletowane są przez naszą obsługę w przeciągu 48 godzin, a dostawa trwa od 1 do 4 dni, zależnie od tego, jak długą drogę musi przebyć paczka.
  • Zamówienia dostarczane są przez kuriera GLS, Paczka w Ruchu, bądź za pomocą Paczkomatu InPost. Istnieje również możliwość odbioru osobistego.
  • Klient na bieżąco informowany jest o tym, na jakim etapie znajduje się jego zamówienie
  • Cenę wysyłki klient poznaje przed zawarciem umowy sprzedaży.
  • Jeśli wartość zamówienia przekroczy 300 złotych - koszty wysyłki pokrywa sklep.
  • Do każdego zamówienia dołączamy fakturę lub paragon.
  • W przypadku podania niewłaściwych danych teleadresowych, klient będzie musiał samodzielnie pokryć koszt ponownej wysyłki.
  • Dzięki wysokiej jakości opakowaniom nasi klienci mogą mieć niemal stuprocentową pewność, że towar dotrze do nich nienaruszony.

Zwroty

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, towar podlega zwrotowi. Zwrotom podlegają:

  • Paczki, które uległy uszkodzeniu podczas transportu.
  • Produkty, gdy klient w przeciągu 10 dni postanowi zrezygnować z umowy kupna w przypadku niezgodności towaru z umową.
  • Jeżeli paczka zaginie, sprzedawca zobowiązuje się do ponownego jej wysłania.

Wszelkie nieprawidłowości związane z wysyłką należy zgłosić sprzedawcy (698-21-22-23 lub na e-mail: sklep@estyl.pl), co pozwoli na zdefiniowanie i uniknięcie podobnych błędów w przyszłości.

Wszystkie szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie