USZKODZENIA, BRAKI W TRANSPORCIE I OPÓŹNIENIA
- Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
- W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera lub listonosza jej zawartości. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza/kuriera oraz nie przyjmuj paczki Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Pamiętaj! Wszelkie uszkodzenia powinny być zgłaszane natychmiastowo kurierowi. W przypadku braku takiego zgłoszenia reklamacja dotycząca uszkodzeń przesyłki lub jej zawartości może nie zostać rozpatrzona przez Przewoźnika.
- O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę poprzez kontakt z Infolinią 22 112 09 66 lub e-mailem: [email protected].
- W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (221120966 lub [email protected]).
- W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
- W przypadku zaginięcia przesyłki: Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Ponowna wysyłka lub spłata równowartości zamówienia będzie możliwa dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika, tj. po zwrocie zagubionej paczki do Sprzedawcy lub po otrzymaniu przez Sprzedawcę odszkodowania za zagubioną przesyłkę. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres:
Aleja Krakowska 38
05-090 Janki
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ I REKLAMACJE
Do odsyłanego towaru należy załączyć informację o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową oraz dowód zakupu. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego, którego Wzór można znaleźć tutaj.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na papierze lub innym trwałym nośniku.
Sprzedawca dokona naprawy lub wymieni towar, w sytuacji, gdy odpowiada za niezgodność towaru z umową.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy klient żąda naprawy, lub naprawy, gdy klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- odmówi doprowadzenia towaru do zgodności z umową ze względu na to, że zarówno naprawa jak i wymiana towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów;
- lub nie doprowadzi do zgodności towaru z umową poprzez jego naprawę lub wymianę;
- lub brak zgodności towaru z umową dalej występuje, pomimo, że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- lub gdy, brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy;
- lub gdy, z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla klienta;
KOSZTY WYSYŁKI
ZWROT ŚRODKÓW DLA KLIENTA
- kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o obniżeniu ceny;
- cenę towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.