Koszty dostawy
Wysyłka krajowa:
- Orlen Paczka:
- 9,99 zł - płatność elektroniczna: przelew
- Kurier GLS:
- 14,99 zł - płatność elektroniczna: przelew
- 19,99 zł - płatność przy odbiorze: gotówka
- Kurier InPost:
- 11,90 zł - płatność elektroniczna: przelew
- InPost Paczkomaty 24/7:
- 11,90 zł - płatność elektroniczna: przelew
Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.
Bezpłatna wysyłka
Bezpłatna wysyłka opisana poniżej dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych. Zamówienia wysyłamy na nasz koszt w poniższych przypadkach:
- wartość zamówienia min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem).
- w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą Orlen Paczka. W takim wypadku pokrywamy koszt wysyłki całego zamówienia poprzez Orlen Paczkę.
Czas realizacji zamówienia
Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:
- czas na skompletowanie oraz przygotowanie przesyłki zamówionych produktów do wydania przewoźnikowi;
- czas na dostawę.
Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego lub płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku gdyby czas realizacji miał się wydłużyć będziemy informować o zaistniałej sytuacji mailowo. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 6 dni roboczych, chyba że inna informacja znajduje się na karcie danego produktu (należy pamiętać, że obowiązującą informacją na temat dostawy jest ta wyświetlana w momencie zakupu produktu). Informacja na temat przewidywanego czasu (jest to jedynie wartość szacunkowa) dostarczenia przesyłki znajduje się każdorazowo na karcie danego produktu oraz w otrzymywanym przez Państwa drogą mailową potwierdzeniu zamówienia.
Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany mailowo lub telefonicznie.