Koszty dostawy

Wysyłka krajowa:

  • Paczka w Ruchu:
    • 7,90 zł - płatność elektroniczna: przelew
  • Kurier GLS:
    • 14 zł - płatność elektroniczna: przelew
    • 18 zł - płatność przy odbiorze: gotówka
  • Paczkomaty:
    • 10,50 zł - płatność elektroniczna: przelew
Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

Bezpłatna wysyłka

Bezpłatna wysyłka opisana poniżej dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych. Zamówienia wysyłamy na nasz koszt w poniższych przypadkach:
  • wartość zamówienia min. 129 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - Paczka w Ruchu.
  • wartość zamówienia min. 299 zł (dotyczy tylko produktów, nie kosztów dostawy). Forma dostawy - dowolna (poza GLS za pobraniem).
  • w zamówieniu znajdują się produkty objęte Darmową Dostawą PwR. W takim wypadku pokrywamy koszt wysyłki całego zamówienia poprzez Paczkę w Ruchu.
Ewentualna opcja bezpłatnej wysyłki, która pojawia się okresowo w promocjach organizowanych przez sklep Estyl.pl również dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych.


Wysyłkę międzynarodową:
    • realizujemy wyłącznie w strefie Schengen
    • cennik usług międzynarodowych dostępny jest tutaj

       

      Czas realizacji zamówienia

      Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy.

      Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:
      1. czas na skompletowanie oraz przygotowanie przesyłki zamówionych produktów do wydania przewoźnikowi;
      2. czas na dostawę.
      Obsługa Sklepu standardowo kompletuje zamówienie w 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku odbioru osobistego lub płatności przy odbiorze. Natomiast w pozostałych przypadkach po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku gdyby czas realizacji miał się wydłużyć będziemy informować o zaistniałej sytuacji mailowo. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych, chyba że inna informacja znajduje się na karcie danego produktu (należy pamiętać, że obowiązującą informacją na temat dostawy jest ta wyświetlana w momencie zakupu produktu). Informacja na temat przewidywanego czasu (jest to jedynie wartość szacunkowa) dostarczenia przesyłki znajduje się każdorazowo na karcie danego produktu oraz w otrzymywanym przez Państwa drogą mailową potwierdzeniu zamówienia.

      Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów oraz dane w formularzu zamówienia są niekompletne, nieprawidłowe (jak nr telefonu) lub punkty odbioru są nieaktywne. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie poinformowany mailowo lub telefonicznie.