-
Ważne linki
- Regulamin
- Polityka Prywatności
- Koszty Dostawy
- Zwroty i reklamacje
- Czas realizacji zamówienia
- Regulamin newslettera
- Regulamin kodów rabatowych
- Regulamin darmowej dostawy
- Regulamin zamieszczania recenzji w sklepie internetowym
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
- Regulamin składania zamówień telefonicznych
- Archiwum regulaminów
- O firmie
Regulamin Karty Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYL
§ 1. Regulamin Programu „Karta Stałego Klienta w Sklepach Stacjonarnych ESTYL”
Organizatorem programu „Karta Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYL” jest Konrad Gałązka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MTEAM Konrad Gałązka ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa, NIP: 521-320-31-03, adres e-mail: [email protected].
Niniejszy regulamin stanowi podstawę działania programu „Karta Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYL”, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników.
§ 2. Definicje
„Organizator” - Konrad Gałązka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MTEAM Konrad Gałązka ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa, NIP: 521-320-31-03,
„Program” - Program „Karta Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYL” organizowany przez Organizatora,
„Karta” – papierowa karta na okaziciela do zbierania pieczątek, która służy jako dowód uczestnictwa w Programie,
„Pieczątka” - stempel zamieszczany na Karcie w przypadku dokonania przez Uczestnika zakupów w Sklepie Stacjonarnym spełniającym wymogi określone w Regulaminie,
„Bon” - kupon zniżkowy na zakupy w Sklepie Stacjonarnym w wysokości 50 zł lub 100 zł przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora na podstawie przedłożonej Karty lub Kart,
„Sklep Stacjonarny” – sieć sklepów stacjonarnych działająca pod marką ESTYL na terenie Polski. Stale aktualizowana lista wszystkich sklepów stacjonarnych znajduje się na stronie internetowej www.estyl.pl,
„Uczestnik” – Klient, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie,
„Klient” - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała zakupu produktów w Sklepie Stacjonarnym.
„Regulamin” - niniejszy regulamin, dostępny w Sklepach Stacjonarnych.
§ 3. Warunki Programu
Program „Karta Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYLl” jest skierowany do Klientów. Do Programu przystąpić może osoba pełnoletnia, tj. która ukończyła 18. rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Celem Programu jest przyznanie Klientom będącymi Uczestnikami Programu po uzyskaniu określonej w Regulaminie ilości Pieczątek, bonów rabatowych na kolejne zakupy w Sklepie Stacjonarnym, w wysokości uzależnionej od ilości zebranych pieczątek.
Program jest realizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Program obowiązuje od dnia 01.07.2019r. do jego zakończenia przez Organizatora.
W celu przystąpienia do Programu Klient musi wypełnić dedykowany formularz w Sklepie Stacjonarnym.
Przystąpienie do Programu oznacza akceptację Regulaminu przez Uczestnika.
Dowodem potwierdzenia uczestnictwa w Programie jest Karta.
§ 4. Karta
Każdy Uczestnik przystępujący do Programu otrzymuje Kartę.
Karta jest Kartą na okaziciela i nie zawiera żadnych danych osobowych. Prawo do korzystania z danej Karty, a w szczególności do wymiany Pieczątek, ma każdy kto przedstawi wypełnioną Kartę w Sklepie Stacjonarnym.
Karta umożliwia Uczestnikowi gromadzenie Pieczątek przyznawanych na zasadach określonych w Regulaminie, a także stanowi dowód do przyznania Użytkownikowi bonów rabatowych zgodnie z Regulaminem.
Karta oraz Pieczątki są ważne przez cały czas trwania Programu.
Każdy Uczestnik ma prawo do dowolnej ilości Kart, które są wydawane na jego wniosek w Sklepie Stacjonarnym.
W przypadku, gdy Uczestnik posiada więcej niż jedną Kartę, mogą one zostać połączone w jedno konto. W tym celu Uczestnik powinien przedstawić wszystkie Karty osobie upoważnionej w Sklepie Stacjonarnym i poprosić o przeniesienie wszystkich Pieczątek na jedną Kartę.
Pieczątki zebrane na karcie nie podlegają wymianie na gotówkę.
§ 5. System przyznawania Pieczątek
Organizator przyznaje Uczestnikowi jedną Pieczątkę za każde wydane 50 zł w Sklepie Stacjonarnym.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania Pieczątek, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani w trybie zmiany Regulaminu.
Pieczątki są przystawiane na Kartę bezpośrednio po dokonaniu zakupu w Sklepie Stacjonarnym.
Klient może odmówić otrzymania Pieczątki.
W sytuacji, gdy Karta zaginie lub zostanie skradziona, Pieczątki zdobyte przez Uczestnika nie podlegają odtworzeniu lub ponownemu przyznaniu przez Organizatora
§ 6. Wymiana Pieczątek na bony
Uczestnikowi przysługuje prawo do otrzymania od Organizatora Bonu lub odpowiednio Bonów w wysokości:
50 zł po zebraniu 10 Pieczątek,
100 zł po zebraniu 20 pieczątek.
Warunkiem przyznania Uczestnikowi Bonu jest stawienie się w wybranym Sklepie Stacjonarnym i przedstawienie Karty lub Kart zawierających określoną wyżej ilość Pieczątek.
Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia Karty lub nie uznania Pieczątek przedstawionych przez Uczestnika w uzasadnionych przypadkach, tj.:
gdy istnieje podejrzenie, że Pieczątki na karcie zostały podrobione,
nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie, że Pieczątki są Pieczątkami wykorzystywanymi w ramach Programu, np. z uwagi na ich nieczytelność lub uszkodzenie/zniszczenie Karty,
Pieczątki nie odpowiadają Pieczątkom przyznawanym w ramach Programu.
Uczestnik wymieniając Pieczątki na Bony jest zobowiązany do oddania osobie upoważnionej w Sklepie Stacjonarnym Karty, odpowiednio Kart, na których znajdują się Pieczątki podlegające wymianie na Bon/y w chwili wymiany Pieczątek na Bony. W przypadku odmowy Uczestnika do zwrotu Kart/y, Organizator jest uprawniony do odmowy wydania Bonów, a Uczestnikowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Organizatora.
Pieczątki zebrane na Karcie oraz bony nie podlegają wymianie na gotówkę ani na jakikolwiek inny ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy, oprócz wskazanych w Regulaminie.
§ 7. Zakończenie lub zawieszenie Programu
Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia trwania Programu w każdej chwili, o czym poinformuje umieszczając odpowiednią informację w Sklepach Stacjonarnych.
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Uczestnik będzie mógł wymienić zebrane Pieczątki na Bon/y pod warunkiem, że zebrał ich odpowiednią ilość do uzyskania Bonów w terminie wskazanym przez Organizatora. W przypadku braku wymiany Pieczątek na Bony, niewymienione Pieczątki zostaną unieważnione, po upływie okresu umożliwiającego wymianę.
§ 8. Dane osobowe
Administratorem Twoich danych osobowych jest Konrad Gałązka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MTEAM Konrad Gałązka, przy ulicy Muszyńskiej 6, 02-916 Warszawa, NIP: 521-320-31-03.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zawarcie umowy o dołączenie do programu lojalnościowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W przypadku wyrażenia chęci otrzymywania newslettera e-mail lub komunikatów sms, dane osobowe będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane będą również przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na możliwości ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Dane osobowe będą przetwarzane:
- przez cały czas trwania umowy o udział w programie lojalnościowym,
- w celu wysyłki newslettera i komunikatów sms i możliwości dochodzenia roszczeń - przez cały czas trwania naszego prawnie uzasadnionego interesu, ale nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: dostawca hostingu i rozwiązań informatycznych stosowanych przez Administratora, dostawcy narzędzi do mailingu, dostawcy usług prawnych, pracownicy i współpracownicy Administratora bez względu na podstawę zatrudnienia.
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienie danych, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora, a także w każdym czasie gdy dane osobowe są przetwarzane dla celów marketingu bezpośredniego.
W celu skorzystania z praw wyślij e-mail na adres [email protected] albo listownie na adres Administratora.
Podanie danych jest dobrowolne, ale są warunkiem zawarcia umowy udziału w programie lojalnościowym albo wysyłki newslettera e-mail lub komunikatów sms. W przypadku braku podania danych nie będzie możliwe zrealizowanie żądania.
§ 9. Reklamacje
Uczestnik jest uprawniony do złożenia reklamacji, za pośrednictwem: (i) wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected]; (ii) listownie na adres Organizatora : MTEAM Konrad Gałązka ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa, (iii) osobiście w wybranym Sklepie Stacjonarnym.
W treści reklamacji Uczestnik jest zobowiązany do podania następujących danych umożliwiających rozpatrzenie reklamacji: (i) imię i nazwisko, (ii) adres e-mail, (iii) opis okoliczności uzasadniający reklamację, (iv) żądanie związane z reklamacją, (v) data i podpis, jeżeli reklamacja jest składana listownie lub osobiście.
W przypadku podania niepełnych danych wskazanych w ust. 2 powyżej, lub nie podania wszystkich danych niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator jest uprawniony do wezwania Uczestnika do podania niezbędnych danych. Termin na rozpoznanie reklamacji jest liczony wtedy od udzielenia brakujących informacji.
Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Uczestnika albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Uczestnika w reklamacji.
§ 10. Postanowienia Końcowe
Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Programu „Karta Stałego Klienta w sklepach stacjonarnych ESTYL”. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdą zastosowanie przepisy prawa polskiego.
W czasie zapisu do Programu, Uczestnik może wyrazić wolę otrzymywania informacji handlowych od Organizatora w postaci newslettera e-mail i/lub komunikatów SMS, zgodnie z dedykowanym regulaminem, tj. https://estyl.pl/wazne-linki/regulamin-newslettera lub https://estyl.pl/wazne-linki/regulamin-swiadczenia-uslug-droga-elektroniczna.
Organizator może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany wysokości przyznawanych Bonów lub zasad przyznawania Pieczątek lub ich przeliczeń, zakończenia lub zawieszenia Programu lub zakończenia działalności. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu.
W przypadku gdy Uczestnik nie wyraża zgody na zmianę Regulaminu, obowiązany jest do zrezygnowania z udziału w Programie, poprzez (i) wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]; (ii) listownie na adres Organizatora: MTEAM Konrad Gałązka ul. Muszyńska 6 02-916 Warszawa, (iii) osobiście w wybranym Sklepie Stacjonarnym, przed upływem 14 dni od dnia poinformowania o zmianach Regulaminu.
Dla konsumentów w Polsce dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 06.10.2023r.