Dermalogica
- Naturalne
- Makijaż
- Mężczyźni
-
Marki
- Khadi
- Tangle Teezer
- Gama
- Wella
- WAHL
- Nanolash
- Consorte
- Talavera
- 3DeLuXe
- Real Techniques
- St.Tropez
- AnneMarie Borlind
- The Knot Dr.
- Sa3
- Caudalie
- Odaban
- Revitalash
- Alfaparf
- Egyptian Magic
- Cuccio
- Rahua
- Sebastian
- Echosline
- FOX
- Embryolisse
- Encanto
- American Crew
- Authentic Beauty Concept
- Alterna
- Graham Hill
- Eleven Australia
- Bioeffect
- Halier
- Olivia Garden
- ghd
- Dermalogica
- John Masters Organics
- Rica
- Thalgo
- TheBalm
- Bumble and bumble
- Wet Brush
- Rosalique
- Hairbond
- Nouvelle
- Kemon
- Nioxin
- Schmidt’s
- Chenice
- Marc Inbane
- Phyt's
- Chi
- Nanoil
- Uppercut Deluxe
- IdHair
- Orphica
- Sol De Janeiro
- InSight
- Ardell
- Schwarzkopf
- Maxpro
- Dermacol
- Beauty Blender
- Montibello
- La Riche
- Macadamia
- Joico
- MOSER
- Dr. Bronner's
- Ecooking
- Olaplex
- Kativa
- Termix
- Morfose
- Reuzel
- NUXE
- Mustela
- By My Beard
- Kérastase
- Saphira
- MakeUp Eraser
- Framar
- GLYNT
- Nailtiques
- RefectoCil
- Alpecin
- Inebrya
- Pegasus
- L'Oréal Professionnel
- Orofluido
- Matrix
- Seb Man
- Revlon
- Tigi
- Oway
- Bomb Cosmetics
- Australian Gold
- K18Hair
- Mason Pearson
- Fanola
- Endocare
- Dr. Hauschka
- Fudge
- Proraso
- Goldwell
- Paul Mitchell
- BaBylissPRO
- Dear Barber
- MoroccanOil
- Ponik'S
- Valera
- Mila
- Kevin.Murphy
- Milk Shake
- Hermz
- Diva
- Yankee Candle
- Clubman
- Purles
- Wellness
- Lisap
- STMNT Statement
- Color Wow
- Davines
- Aveda
- Oribe
- Nowości
- Promocje
- Akademia Stylizacji
- Strefa Premium
- Strefa Niskich Cen
- Włosy
- Ciało
Dermalogica
Marka sięga swoimi korzeniami roku 1986, kiedy to jej założyciele, doświadczona dermatolog Jane Wurwand oraz jej mąż Reymond, powołali markę Dermalogica do życia. Markę, która miała zmienić obecny świat kosmetyki profesjonalnej wprowadzając ją na zupełnie nowy poziom jakości. Dzięki temu powstały też 92 centra szkoleniowe w ponad 80 krajach, które zajmują się szkoleniami z zakresu najnowszych trendów w kosmetologii.
Poprawa zdrowia skóry jako klucz do sukcesu
Ponadczasowość oraz holistyczne podejście to klucz do poprawy zdrowia skóry którym kieruje się marka Dermalogica. Profesjonalne podejście jakim kierują się założyciele marki potwierdza tylko skuteczność preparatów przez nich oferowanych. Wszystkie dostępne na rynku produkty są stworzone i opracowane z dbałością przez International Dermal Institute co gwarantuje bezpieczeństwo w stosowaniu oraz najwyższą jakość kosmetyków. Celem marki stała się najwyższa jakość oferowanych preparatów, które nie zawierają olejów mineralnych, syntetycznych barwników i aromatów, prostych alkoholi czy innych szkodliwych substancji. Dermalogica stosuje w swoich kosmetykach wyłącznie przemyślanie dobrane składniki, idealnie dobrane do walki z problemami skóry.