Paul Mitchell
- Włosy
- Twarz + Ciało
- Koreańskie
- Naturalne
- Makijaż
- Mężczyźni
-
Marki
- STMNT Statement
- Color Wow
- Davines
- Aveda
- Oribe
- Tangle Teezer
- Gama
- Wella
- WAHL
- Nanolash
- Consorte
- Talavera
- 3DeLuXe
- Real Techniques
- St.Tropez
- The Knot Dr.
- Caudalie
- Odaban
- Revitalash
- Alfaparf
- Egyptian Magic
- Cuccio
- Rahua
- Sebastian
- FOX
- Embryolisse
- American Crew
- Authentic Beauty Concept
- Alterna
- Graham Hill
- Eleven Australia
- Bioeffect
- Olivia Garden
- ghd
- Dermalogica
- John Masters Organics
- Rica
- Thalgo
- TheBalm
- Wet Brush
- Rosalique
- Hairbond
- Nouvelle
- Kemon
- Nioxin
- Marc Inbane
- Phyt's
- Chi
- Nanoil
- Uppercut Deluxe
- IdHair
- Orphica
- Sol De Janeiro
- InSight
- Ardell
- Schwarzkopf
- Dermacol
- Beauty Blender
- Montibello
- La Riche
- Macadamia
- Joico
- MOSER
- Dr. Bronner's
- Ecooking
- Olaplex
- Bioderma
- Kativa
- Termix
- Morfose
- Reuzel
- NUXE
- Mustela
- Kérastase
- Saphira
- Framar
- GLYNT
- RefectoCil
- Alpecin
- Inebrya
- L'Oréal Professionnel
- Orofluido
- Matrix
- Seb Man
- Revlon
- Tigi
- Oway
- Australian Gold
- K18Hair
- Osmo
- Mason Pearson
- Fanola
- Dr. Hauschka
- Proraso
- Goldwell
- Paul Mitchell
- BaBylissPRO
- Dear Barber
- MoroccanOil
- Ponik'S
- Valera
- Mila
- Kevin.Murphy
- Milk Shake
- Dermz
- Diva
- Yankee Candle
- Clubman
- Purles
- Artego
- Wellness
- Lisap
- Mielle
- Indola
- Neneke
- Beauty of Joseon
- COSRX
- Round Lab
- Mary & May
- Anua
- Haruharu Wonder
- Mixsoon
- Święta
- Sprzęty
- Nowości
- Strefa Premium
- Strefa Niskich Cen
Paul Mitchell
Sukces marki Paul Mitchell
Paul Mitchell to jedna z najbardziej znanych marek we fryzjerskim świecie. Już od 1980 roku kojarzy się przede wszystkim z najwyższą jakością, innowacyjnością swoich produktów. Kosmetyki Paul Mitchell nie zawierają parabenów i siarczanów, a ich podstawowym składnikiem jest Dziki Imbir Hawajski, który ma potwierdzone działanie nawilżające dla włosów i skóry głowy. Ta amerykańska marka jako jedna z pierwszych sprzeciwiła się testowaniu kosmetyków na zwierzętach czym zaskarbiła sobie serca wielu ludzi.
Historia Paul Mitchell
Marka została założona w 1980 roku przez dwóch przyjaciół – Paul'a Mitchell'a oraz John'a Paul'a DeJoria i produkuje najwyższej jakości kosmetyki fryzjerskie. Dziś dostarcza swoje produkty do ponad 80 krajów na świecie, lecz nie zawsze było łatwo. Pierwsze szampony i odżywki miały białe opakowania z czarnymi napisami – właścicieli nie było stać nawet na kolorowy tusz do napisów. Dzisiaj te proste opakowania to znak rozpoznawczy marki. Dodatkowo jako jedna z nielicznych marek Paul Mitchell nie wycofuje żadnego stworzonego produktu – niektóre z nich są z nami już ponad 30 lat!
Dlaczego Paul Mitchell?
Niezmienność, przywiązanie do tradycji i nie łapanie się chwilowych mód to tajemnica sukcesu marki, a także powody, dla których pokochali ją nie tylko fryzjerzy, ale i miliony użytkowników na całym świecie. Szeroki wachlarz produktów pozwala każdemu znaleźć kosmetyk idealnie dopasowany do potrzeb włosów. Najbardziej znane serie to : Awapuhi, Tea Tree oraz Original.
Dowiedz się więcej o #NaturalniePomaga
Do akcji #NaturalniePomaga zainspirowała nas globalna inicjatywa marki Paul Mitchell #GivingIsMyStyle. Wprowadzając markę do naszej oferty zastanawialiśmy się w jaki sposób możemy przełożyć tą koncepcję na polski rynek. Nie jesteśmy globalną marką i nie mamy możliwości by przekazywać wsparcie za każdy udostępniony hashtag, ale z wielką przyjemnością przekażemy część przychodu ze sprzedaży tej marki. Mamy nadzieję, że i Wam będzie miło ze świadomością, że część z wydanych pieniędzy trafi na szczytny cel :)
Giving Is My Style to akcja zainicjowana przez markę Paul Mitchell. Firma ta aktywnie bierze udział w wielu przedsięwzięciach charytatywnych oraz inicjatywach na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Giving Is My Style to stanowczy krok w stronę zrównoważonego rozwoju, pomocy rodzinom w potrzebie, a także wspierania zaniedbanych, oczekujących na pomoc i wsparcie dzieci. Firma Paul Mitchell jest przekonana, że jej fani również są wrażliwi na potrzeby innych ludzi oraz na dbałość o środowisko naturalne.
Dołączając do globalnej rodziny Paul Mitchell nie musisz robić nic wielkiego. Wystarczy, że kupisz produkty marki Paul Mitchell, a my przeznaczymy w Twoim imieniu 5% ich wartości na cele charytatywne.
#PaulMitchell #NaturalniePomaga #EstylPomaga